Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
    Commie transport!
    Dat zou vet zijn, ipv. die S-klasses, toekomen met een knalblauwe RS6.

Nice!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Iemand een idee waar je brandwerend tapijt/stof kan scoren? We kunnen wel pakweg naar carpetland cruisen, maar als we dan toch bezig zijn...
      Ik vermoed bij audiotjoeners en zo van die zaken?

Comment

• Brandwerende isolatie deugt zeker niet voor hetgeen je voor ogen hebt?

Comment

Brandwerende isolatie deugt zeker niet voor hetgeen je voor ogen hebt?
          Geen idee hoe dat er esthetisch gezien uit ziet? Esthetiek is wel niet altijd functioneel, maar het oog wil ook wat

Comment

• Rockwool, mooi is dat inderdaad niet...

Comment

• lol just, audiomannen.

ik bel morgen p-cat eens

Comment

Rockwool, mooi is dat inderdaad niet...
                lekker om met je bloot lijf tegen aan te schuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                  lol just, audiomannen.

ik bel morgen p-cat eens
                  Good thinking, totaal niet aan gedacht...

Kan alleen goed zijn dat die gasten zelf hun spul in een soort carpetland gaan halen en gewoon prijs X 2 doen.

Brandwerend zou wel vet zijn, en ergens zelfs een must

Comment

• Waar moet dat dan overal komen? Dak, deuren, ...?

Comment

• goh, ik probeer het nut ervan te bedenken maar vind niet echt niets

vuur komt van buitenuit de 'cabine', dus wat ga je dan eigelijk beschermen?

Comment

Waar moet dat dan overal komen? Dak, deuren, ...?
                        Deuren niet....

Deuren zoek ik eigenlijk terug gewone A6 afdekkingen, die dan eventueel als een soort mal voor carbon exemplaren ZOUDEN kunnen dienen. Ik zeg ZOUDEN want dat gaat schijteduur zijn wsl.

Ik vraag me ook af of ik dat opendak d'r uit zou halen, dat zonnespul weegt wel serieus wat. Maar goed, het moet ook weer dicht natuurlijk, en gewoon een stuk plexiglas is ook zo margi.

Comment

goh, ik probeer het nut ervan te bedenken maar vind niet echt niets

Ik zeg nu maar iets...toch een kortsluitinkje ergens dat begint te smeulen onder dat tapijt...

Comment

goh, ik probeer het nut ervan te bedenken maar vind niet echt niets

diegenen die rond je auto staan hé!

Comment

• eerst nog eens bekijken of er ergens een rand zit aan dat open dak, waarop je iets kan bevestigen. Het weegt iig een pak.

Comment

• Daarnet nog eens mee gereden, dan kom je dus uit een Bimmer met ophanging...dat ding lijkt plots een überzachte sofa..kan me echt niet meer herinneren met die RS6 te hebben rondgereden op die KW's, fak dat is hard (of staat hard ingesteld wsl)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  Deuren niet....

Deuren zoek ik eigenlijk terug gewone A6 afdekkingen, die dan eventueel als een soort mal voor carbon exemplaren ZOUDEN kunnen dienen. Ik zeg ZOUDEN want dat gaat schijteduur zijn wsl.

Ik vraag me ook af of ik dat opendak d'r uit zou halen, dat zonnespul weegt wel serieus wat. Maar goed, het moet ook weer dicht natuurlijk, en gewoon een stuk plexiglas is ook zo margi.
                                  ik 'ken' iemand die veel carbon stukken maakt, oa. voor moto's ed. Zit ergens in Gingelom, iets onder Sint-Truiden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                    ik 'ken' iemand die veel carbon stukken maakt, oa. voor moto's ed. Zit ergens in Gingelom, iets onder Sint-Truiden.
                                    Heb je een vaag idee van prijzen e.d.?

Comment

Ik zeg nu maar iets...toch een kortsluitinkje ergens dat begint te smeulen onder dat tapijt...
                                      redelijk kleine kans toe, want dan moet er van 2 geïsoleerde draden de isolatie al afkomen, en moeten ze elkaar ook nog eens raken én vuur veroorzaken.

maar zeg nooit nooit natuurlijk!

Comment

Heb je een vaag idee van prijzen e.d.?
                                        dat durf ik je echt niet zeggen. Als ik er dan grandioos naast zit is het ook maar dwaas.

Ik wil wel eens zoeken achter het telefoonnummer, kan je hem eens bellen of hij dit wil doen en wat het moet kosten....

Comment

Daarnet nog eens mee gereden, dan kom je dus uit een Bimmer met ophanging...dat ding lijkt plots een überzachte sofa..kan me echt niet meer herinneren met die RS6 te hebben rondgereden op die KW's, fak dat is hard (of staat hard ingesteld wsl)
                                          met dat lager gewicht en hardere stoelen zal het enkel maar 'puurder' zijn

Comment

Working...
                                          X