Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Iemand een idee waar je brandwerend tapijt/stof kan scoren? We kunnen wel pakweg naar carpetland cruisen, maar als we dan toch bezig zijn...
Ik vermoed bij audiotjoeners en zo van die zaken?
Deuren zoek ik eigenlijk terug gewone A6 afdekkingen, die dan eventueel als een soort mal voor carbon exemplaren ZOUDEN kunnen dienen. Ik zeg ZOUDEN want dat gaat schijteduur zijn wsl.
Ik vraag me ook af of ik dat opendak d'r uit zou halen, dat zonnespul weegt wel serieus wat. Maar goed, het moet ook weer dicht natuurlijk, en gewoon een stuk plexiglas is ook zo margi.
Daarnet nog eens mee gereden, dan kom je dus uit een Bimmer met ophanging...dat ding lijkt plots een überzachte sofa..kan me echt niet meer herinneren met die RS6 te hebben rondgereden op die KW's, fak dat is hard (of staat hard ingesteld wsl)
Deuren zoek ik eigenlijk terug gewone A6 afdekkingen, die dan eventueel als een soort mal voor carbon exemplaren ZOUDEN kunnen dienen. Ik zeg ZOUDEN want dat gaat schijteduur zijn wsl.
Ik vraag me ook af of ik dat opendak d'r uit zou halen, dat zonnespul weegt wel serieus wat. Maar goed, het moet ook weer dicht natuurlijk, en gewoon een stuk plexiglas is ook zo margi.
ik 'ken' iemand die veel carbon stukken maakt, oa. voor moto's ed. Zit ergens in Gingelom, iets onder Sint-Truiden.
Ik zeg nu maar iets...toch een kortsluitinkje ergens dat begint te smeulen onder dat tapijt...
redelijk kleine kans toe, want dan moet er van 2 geïsoleerde draden de isolatie al afkomen, en moeten ze elkaar ook nog eens raken én vuur veroorzaken.
Daarnet nog eens mee gereden, dan kom je dus uit een Bimmer met ophanging...dat ding lijkt plots een überzachte sofa..kan me echt niet meer herinneren met die RS6 te hebben rondgereden op die KW's, fak dat is hard (of staat hard ingesteld wsl)
met dat lager gewicht en hardere stoelen zal het enkel maar 'puurder' zijn
Comment