Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    redelijk kleine kans toe, want dan moet er van 2 geïsoleerde draden de isolatie al afkomen, en moeten ze elkaar ook nog eens raken én vuur veroorzaken.

maar zeg nooit nooit natuurlijk!
    *denkt aan uitbrandende 90 en bijna-brandende-100*

het blijft natuurlijk een audi hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
      *denkt aan uitbrandende 90 en bijna-brandende-100*

het blijft natuurlijk een audi hé
      mja dat zijn ook wel uitzonderlijke gevallen, al zeker het 2e (eerder stomweg, omdat de isolatiekapjes van de polen weg waren) . En bovendien zaken waarmee brandwerend tapijt niets zou kunnen aan verhelpen. In een volvo ok, daar zou ik alles brandwerend maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
        dat durf ik je echt niet zeggen. Als ik er dan grandioos naast zit is het ook maar dwaas.

Ik wil wel eens zoeken achter het telefoonnummer, kan je hem eens bellen of hij dit wil doen en wat het moet kosten....
        Als je dat wil doen...proberen waard.

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        mja dat zijn ook wel uitzonderlijke gevallen, al zeker het 2e (eerder stomweg, omdat de isolatiekapjes van de polen weg waren) . En bovendien zaken waarmee brandwerend tapijt niets zou kunnen aan verhelpen. In een volvo ok, daar zou ik alles brandwerend maken

En toch heeft de Fidster gelijk hé...het is toch maar zo. Beter voorkomen dan genezen, want genezen is er dan niet echt meer bij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

En toch heeft de Fidster gelijk hé...het is toch maar zo. Beter voorkomen dan genezen, want genezen is er dan niet echt meer bij.
          Uiteraard altijd beter!

Al gaat 90% van hetgeen bedekt wordt enkel nog maar kale plaat eronder hebben. Daarom zou ik toch eerst een kijken wat het kost, want ik blijf erbij dat het risico dat hetgeen je isoleert brandgevaarlijk is, erg klein achten.

een batterijpool die kortgesloten wordt door het frame van een achterbank... tja dat dat vonken geeft ook

fak zo chance gehad toen
          ik had het vogue nooit vergeven

Comment

• ik lees net dat er spuitbussen brandwerend spul bestaan dat je op tapijten en stoffen kan spuiten.

Comment

• LL heeft arsonfobie

vuur is juist goed!

Comment

• Mja ik ben Fiddy niet hé...

Ik voel m'n wimpers nog schroeien als ik aan dat "kampvuurtje" denk

Comment

• ik kwam in die tuin en moest er terug aan denken

fak, gans dat dorp was verlicht.

Comment

• Zeg, overweeg je serieus carbon voor je deuren e.d.?
                    Want het enige voordeel dat dat heeft is een zeer straffe sterkte/gewichtsverhouding. Maar sterkte heb je eigenlijk niet nodig in een deurpaneel hé...
                    Dus misschien gewoon polyester zwart lakken of zo? Is echt gemakkelijk om te maken, en stevig genoeg. Ziet er natuurlijk niet zo racy uit, maar eventueel kan je van die carbonfolie of zo erop plakken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      ik lees net dat er spuitbussen brandwerend spul bestaan dat je op tapijten en stoffen kan spuiten.
                      Zoiets is wel redelijk ongezond...
                      Dat stellen ze ook vast bij iemand die veel vliegt, in vliegtuigen wordt dat namelijk veel gebruikt. Die hebben dan ongewoon hoge concentraties aan PCB's en zo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                        maar eventueel kan je van die carbonfolie of zo erop plakken...

Tjoeningtips van jancleynen

Comment

• Neen, echt, 'k vind dat ook nog een cava idee.

Zo'n carbondeurpanelen gemaakt voor een A6 zal sowieso te duur zijn waar voor 't eigenlijk maar is en zo'n carbonfolie over een stuk hout plakken ofzo, geen kat die 't ziet en weer wat geld gespaard voor wat belangrijkere dingen.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                            zo'n carbonfolie over een stuk hout plakken ofzo, geen kat die 't ziet en weer wat geld gespaard voor wat belangrijkere dingen.
                            Zijn ze hier over brandveiligheid aan't praten en kom jij af met hout...

Comment

Zoiets is wel redelijk ongezond...
                              Als ik dat hier allemaal lees zal Leftlane al wat meer "ongezonde" dingen gaan uitvoeren met dat autootje, dus die paar PCB's zullen peanuts zijn in vergelijking met de rest denk ik...

Comment

• ohja LL, de zetels gaan er dus terug effe uit moeten

Comment

Zeg, overweeg je serieus carbon voor je deuren e.d.?
                                  Want het enige voordeel dat dat heeft is een zeer straffe sterkte/gewichtsverhouding. Maar sterkte heb je eigenlijk niet nodig in een deurpaneel hé...
                                  Dus misschien gewoon polyester zwart lakken of zo? Is echt gemakkelijk om te maken, en stevig genoeg. Ziet er natuurlijk niet zo racy uit, maar eventueel kan je van die carbonfolie of zo erop plakken...
                                  Zoals ik vorige week al voorgesteld had, zonder stickertuningtip dan

Comment

• Amai, ik zit hier met kwijl in mijn linkermondhoek te genieten van al die geweldige bakken die hier voorbij komen!
                                    Ik heb eigenlijk een specifieke vraag voor jullie. Ik zie enorm graag audi's, maar rij rond met een ford ka (oh ironie)... In augustus ga ik trouwen en zou graag een (eventueel uitgebouwde) audi willen als trouwvervoer. Ik geef de voorkeur aan een witte of zwarte A5. Is er iemand die zo'n prachtige auto heeft en ons hiermee kan helpen? Uiteraard tegen een vergoeding. Wij trouwen in Bilzen op 22 augustus. Je mag me altijd mailen: vera.pauly@khlim.be
                                    Het mag voor mijn part ook een andere audi zijn, eventueel ook een cabrio. Ik hoor het graag!

Comment

• Als je kijkt in het 'Mijn Duitse Auto' onderdeel zitten er wel enkele met een A5. En er zit een zeer knappe witte bij. Je kan 't natuurlijk vragen, wie niet waagt niet wint.

Maar anders neem je maar contact op met de lokale Audi dealer of D'Ieteren. Normaal zou 't geen probleem mogen zijn om dat via hen te regelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                        Als je kijkt in het 'Mijn Duitse Auto' onderdeel zitten er wel enkele met een A5. En er zit een zeer knappe witte bij. Je kan 't natuurlijk vragen, wie niet waagt niet wint.

Maar anders neem je maar contact op met de lokale Audi dealer of D'Ieteren. Normaal zou 't geen probleem mogen zijn om dat via hen te regelen

FF ertussen kruipen: @ simoni: mijn laatste PM gekregen?

Comment

Working...
                                        X