Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
    GT3kuipjes (996) ?

Hoeveel kilo zou die nu kwijt zijn ? > 100 ?

Zijn deze, ik dacht 997 GT3? Maar ken er niet zo veel van.

Normaal toch min. 300kg d'r uit. Maar we zijn voor het dieet naar de keuring geweest, dus we kunnen achteraf een perfecte vergelijking maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Zijn deze, ik dacht 997 GT3? Maar ken er niet zo veel van.

Normaal toch min. 300kg d'r uit. Maar we zijn voor het dieet naar de keuring geweest, dus we kunnen achteraf een perfecte vergelijking maken.
      Bij mijn weten zijn 996/997 GT3 kuipen dezelfde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Bij mijn weten zijn 996/997 GT3 kuipen dezelfde.
        Leuk, hebben we beiden gelijk

Comment

Leuk, hebben we beiden gelijk
          Bij nader inzien toch niet

997

996

Comment

Respect

Die kuipjes maken het af

Comment

• Is alles wat eruit kon/mocht er nu al uit of volgen er nog zaken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Bij nader inzien toch niet

Verkoper had ze nochtans in een 997 coupe staan, maar misschien ook zelf gemount.

Als ik kon kiezen zou ik in ieder geval sowieso richting die 996'en gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                  Is alles wat eruit kon/mocht er nu al uit of volgen er nog zaken?

Ik zou niet weten wat er nog uitkan, buiten de airco en dat zonnepaneel/open dak.

Die Stink-Niklazer moet er sowieso nog uit iig

Comment

• Heb je al een rolkooi-installateur gevonden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                      Heb je al een rolkooi-installateur gevonden?
                      PPE (Stefplus) gevraagd, heeft 1 keer enthousiast geantwoord, daarna niet meer gehoord.

Maar ben niet van plan bij de eerste trackday wat salto's te gaan doen, dus niet echt prioriteit.

Comment

Die Stink-Niklazer moet er sowieso nog uit iig

Comment

• Serieus, weegt dat interieur 300 kilo ??

Comment

• Pas op, heel die achterbank zal toch wel wat gewicht in de schaal gooien. Doe daar dan nog eens de 2 voorstoelen bij....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                              Serieus, weegt dat interieur 300 kilo ??

Kom je echt snel aan hoor...
                              Steve heeft er net een kabelboom uitgezwierd die weg mocht, weegt al gauw 4 kg denk ik.

Echt wel afdekking nodig voor de deurtjes

Sommige dingen best laten zitten uiteraard..

Comment

• Lefty die bak ziet er nu al geil uit. Als je hem ooit verkoopt wil ik het hoertje er wel bij!
                                AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                  Pas op, heel die achterbank zal toch wel wat gewicht in de schaal gooien. Doe daar dan nog eens de 2 voorstoelen bij....

Zo'n voorste zetel is echt belachelijk zwaar

Zetelverwarming, motortjes,...
                                  Als we nu zouden rijden met jaren 80 auto's met een 2009 motor verbruik je 2,5 liter ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                                    Lefty die bak ziet er nu al geil uit. Als je hem ooit verkoopt wil ik het hoertje er wel bij!
                                    De slet heeft er altijd al geil uit gezien

Comment

Kom je echt snel aan hoor...
                                      Steve heeft er net een kabelboom uitgezwierd die weg mocht, weegt al gauw 4 kg denk ik.

Echt wel afdekking nodig voor de deurtjes

Carbon zou zo vet staan he

Zelfs de inleglijsten zijn verwijderd Of komen er daar carbon-inleglijsten in boven het handschoenen kastje?

Comment

• Het doet een beetje pijn aan mijn ogen om zo'n prachtige RS6 leeg te zien gehaald worden. Het doel van zo'n kar valt dan toch volledig weg: je gezin in comfort vervoeren met een joekel van een motor in het vooronder?

Nu, ik twijfel er niet aan dat je een goeie reden hiervoor hebt, maar mag ik dan ook vragen wat de reden juist is? Waarom plots van de RS6 een track-car maken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                          Het doet een beetje pijn aan mijn ogen om zo'n prachtige RS6 leeg te zien gehaald worden. Het doel van zo'n kar valt dan toch volledig weg: je gezin in comfort vervoeren met een joekel van een motor in het vooronder?

Nu, ik twijfel er niet aan dat je een goeie reden hiervoor hebt, maar mag ik dan ook vragen wat de reden juist is? Waarom plots van de RS6 een track-car maken?
                                          Anders staat dat ding er toch maar te staan.

Comment

Working...
                                          X