Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    PPE (Stefplus) gevraagd, heeft 1 keer enthousiast geantwoord, daarna niet meer gehoord.

Maar ben niet van plan bij de eerste trackday wat salto's te gaan doen, dus niet echt prioriteit.
    Nu ja, 't is toch lichter zo hè.

Wel jammer dat PPE niks meer van zich laat horen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
      Het doet een beetje pijn aan mijn ogen om zo'n prachtige RS6 leeg te zien gehaald worden. Het doel van zo'n kar valt dan toch volledig weg: je gezin in comfort vervoeren met een joekel van een motor in het vooronder?

Nu, ik twijfel er niet aan dat je een goeie reden hiervoor hebt, maar mag ik dan ook vragen wat de reden juist is? Waarom plots van de RS6 een track-car maken?
      Rood: Ergens wel ja

LL heeft een andere autobahn-vreter intussen dusja....

Comment

Het doet een beetje pijn aan mijn ogen om zo'n prachtige RS6 leeg te zien gehaald worden. Het doel van zo'n kar valt dan toch volledig weg: je gezin in comfort vervoeren met een joekel van een motor in het vooronder?

Nu, ik twijfel er niet aan dat je een goeie reden hiervoor hebt, maar mag ik dan ook vragen wat de reden juist is? Waarom plots van de RS6 een track-car maken?

Uiteraard zeer terechte vraag. Heb het enkel gedaan omdat ik (en ik moet opletten wat ik zeg ) RELATIEF gezien nog een beperkt bedrag zou krijgen als ik 'm zou verkopen. Het ding heeft namelijk 220.000kms, en in deze tijden koopt geen hond nog een 4.2 V8 met een dusdanige kilometers.
        En ook omdat het geschift is. Geschift idioot, maar ook geschift vet juist daarom.

En zoals hier reeds geopperd: anders staat ie hier maar te staan, ik ga 'm niet inschrijven / verzekeren om in het weekend eens een toertje mee te gaan doen. Daar heb ik nog ander speelgoed voor, dat veel meer beleving geeft.
        Last edited by ; 19/03/2009, 18:51.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
          Wel jammer dat PPE niks meer van zich laat horen.
          Neem 'm niets kwalijk, maar je kan het mij ook niet kwalijk nemen dat ik er niet als freak achter ga blijven vragen.
          Kein stress, zal er wel z'n redenen voor hebben.

Comment

• Nice work, Steve en LL! Dit weekend nog die kuipjes eens goed geïnspecteerd in een GT2, en die zien er zo verdomd lekker uit...

Benieuwd wat dit gaat geven! Geraakt deze af (of laat ik zeggen: rijklaar in aanvaardbare staat) tegen Croix?

Comment

• @LL

Is het geen optie om dat zonnedak er uit te halen, dat weegt, om Jezza te citeren 'more then the moon' ? En dan een carbon paneeltje er in.

Eerst had je de RS6 +, jij maakt duidelijk de RS6 -

Succes er mee.

Comment

Er zit een vlek op je lens.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

een dikke 2222222222nd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                    een dikke 2222222222nd
                    LL heeft het uitgelegd en het lijkt me geen slechte beslissing (understatement)
                    Zuipende kar met droge ophanging inwisselen voor diesel-autobahncruiser en dan de zuipende kar ombouwen tot tracktoy --> zalig
                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• @LL; dat bedrijf waarover ik het gistern had, ik ben deze namiddag eens tot daar gereden maar die zitten daar niet meer
                      Dat dateerde nog van de tijd dat ik m'n benzje net had, toen heb ik daar eens geïnformeerd voor carbon stukken...

helaas, verder zoeken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                        Nice work, Steve en LL! Dit weekend nog die kuipjes eens goed geïnspecteerd in een GT2, en die zien er zo verdomd lekker uit...

Benieuwd wat dit gaat geven! Geraakt deze af (of laat ik zeggen: rijklaar in aanvaardbare staat) tegen Croix?

Da's toch de bedoeling, wat nog nodig is:

setje remschijven
                        setje blokken
                        oliewissel, mini onderhoud

Op zich niet zoveel werk, maar een setje schijven + degelijke blokken kom je toch al wel 2K, duur grapje! Maar ik ga er zeker m'n best voor doen, ook al is het circuit voor zo'n ding to-taal niet geschikt.

Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
                        @LL

Is het geen optie om dat zonnedak er uit te halen, dat weegt, om Jezza te citeren 'more then the moon' ? En dan een carbon paneeltje er in.

Eerst had je de RS6 +, jij maakt duidelijk de RS6 -

Succes er mee.
                        Thanks breyton

Open dak zijn we inderdaad aan het onderzoeken...ik zou niet verwonderd zijn als dat ding makkelijk 20kg weegt, da's heel wat. Alleen wil ik natuurlijk wel graag zeker zijn dat het weer clean afgewerkt kan worden, moet echt 100% degelijk dicht zijn, stevig zijn, niet "klapperen" etc. Daar heb ik momenteel nog wat schrik voor.

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                        Er zit een vlek op je lens.
                        Ik was wat té blij

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                        LL heeft het uitgelegd en het lijkt me geen slechte beslissing (understatement)
                        Zuipende kar met droge ophanging inwisselen voor diesel-autobahncruiser en dan de zuipende kar ombouwen tot tracktoy --> zalig
                        Goh ja, zoals ik zei, je moet er een beetje gek voor zijn natuurlijk. Maar net het feit dat niemand zo idioot is om dat te doen sprak me aan.

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                        @LL; dat bedrijf waarover ik het gistern had, ik ben deze namiddag eens tot daar gereden maar die zitten daar niet meer
                        Dat dateerde nog van de tijd dat ik m'n benzje net had, toen heb ik daar eens geïnformeerd voor carbon stukken...

helaas, verder zoeken!
                        Toch bedankt! Zoals ik hierboven ergens schreef moet ik sowieso nog redelijk wat centjes opzij zetten voor de schijfjes etc., dus ik denk dat carbon stukken d'r sowieso niet meteen inzitten, tenzij low budget. Zal nog wat toekomstmuziek zijn. Maar als ik 'm naar Croix wil meenemen moet ik de deuren wel met IETS afdekken, ik vind het niet echt veilig zo. Het rammelt ook wat, er zijn wat scherpe kanten etc. Kan zo niet vind ik.

Comment

Het doel van zo'n kar valt dan toch volledig weg
                          Ik zou achterin ook twee kuipstoelen steken.

Comment

• 6 kuipstoelen!
                            En dan Sabena op de zijkant zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                              6 kuipstoelen!
                              En dan Sabena op de zijkant zetten.
                              Lufthansa!!

Erover.

Comment

• Swissair

Comment

Ik was wat té blij
                                  OMG, hier had ik dus niet aan gedacht...

Comment

• Fak dat zou vet zijn!
                                    In knalrood, wit kruis op de motorkap...

Comment

Swissair
                                      *Izzy*

Turkisch Airlines!!

Allah Kakbar!!

Comment

• En veel kotszakjes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                          Allah Kakbar!!
                                          Last edited by ; 19/03/2009, 21:01.

Comment

Working...
                                          X