Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
    GT3kuipjes (996) ?

Hoeveel kilo zou die nu kwijt zijn ? > 100 ?
    Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Normaal toch min. 300kg d'r uit. Maar we zijn voor het dieet naar de keuring geweest, dus we kunnen achteraf een perfecte vergelijking maken.
    Vind hier net nog een blad terug met de massa van enkele onderdelen.
    Alles dat eruit komt wegen was ondoenbaar, en zinloos aangezien hij hierna wss toch nog eens terug op de weegbrug gaat

1 voorzetel: 32kg
    kofferbodem: 15kg
    achterbank: 40kg
    deurpaneel voor: 5kg
    deurpaneel achter: 4.5kg
    cd-wisselaar: 6kg
    koffer en hondenrollo: 10kg
    zijbekleding koffer: 5kg

zijn slechts een paar zaken uiteraard (toch al 160kg), maar dan gaat de lijst voort met gordels, navi, dakhemel, airbags, armsteun, mistlichten, bosebox, talloze plastiekdelen, handschoenvak, bodemtapijt (zwaar!), heuse kabelbomen, enz enz. Nu nog zien of het solardak netjes te verwijderen is. Dat zou een mooie kers op de taart zijn. Voorlopig zit het er nog volledig functioneel in.

er komt uiteraard terug wat gewicht bij door wat lichte bekleding en de gt3 zetels, maar toch hoop ik dat er meer dan 250kg weg is. Het ding ligt iig BEENhard door al dat gewicht dat verdwenen is, dat voel je direct...

Comment

• Great job you two!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Vandaag gespot:

Comment

• Aan de viaduct in Dendermonde. Ook al regelmatig gespot daar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Aan de viaduct in Dendermonde. Ook al regelmatig gespot daar
            Inderdaad. Ik heb een lichtbruin vermoeden dat ik de eigenaar ken... Ik hoop echt dat m'n vermoeden klopt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
              Inderdaad. Ik heb een lichtbruin vermoeden dat ik de eigenaar ken... Ik hoop echt dat m'n vermoeden klopt
              en ik vermoed dat je wel eens gelijk kunt hebben

Comment

• start die bak eigenlijk nog? Of gaat die meteen in limp mode wegens het ontbreken van al die kabelbomen enzo

canbus moet dat niet zo leuk vinden lijkt me?

Voor dat open dak, "gewoon" een aluminium plaat in lassen?
                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                  start die bak eigenlijk nog? Of gaat die meteen in limp mode wegens het ontbreken van al die kabelbomen enzo

canbus moet dat niet zo leuk vinden lijkt me?

Voor dat open dak, "gewoon" een aluminium plaat in lassen?
                  ja best dat hij nog start

en heeft nog geen canbus hé, is pas op de huidige a6 in 2005 geïntroduceerd iirc.

dat open dak is nog te bezien... eerst de rest!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                    in't zwart graag

Comment

• Hans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                        'k geloof dat ik hem vorige nacht aan de Overpoort in Gent gezien heb

Comment

• lekkerrrr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Wachten voor de ambassade is nog nooit zo leuk geweest!

Wat een stijlvolle machine toch...sportief is zeker niet het adjectief dat ik bij het uiterlijk zou gebruiken.

2.0 tdi badge en af!

Met alle respect, maar met die opgeklopte wielkassen en die wielen is die kar écht niet discreet genoeg voor een 2.0 TDI badge.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              'k geloof dat ik hem vorige nacht aan de Overpoort in Gent gezien heb
                              Ik zie die daar ook regelmatig denk ik de vrijdagavond!

Comment

• Enkele weken geleden heb ik deze S8 zien staan in 't stad van Dendermonde.

Comment

• Ik wil zo hard een S8 FL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                    Wheels are 10x17 at the front, and 8,5x17 at the rear

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                      in't zwart graag
                                      Ja en met chrome ringen in de grill.

Hans.

Comment

• Comment

Working...
                                        X