Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
    Wees er maar zeker van dat de gemiddelde mens daar niets van ziet .

Misschien krijgen ze een licht vermoeden als hij eens zwaar optrekt, maar dan nog...
    Idd hij zag er totaal niet speciaal uit, zelf ik had een seconde of 2 getwijfeld of dit een faker was Maar eens ik geparkeerd was en wat dichter ging kijken was't wel duidelijk een echte
    Mooie keuze vd eigenaar, hoewel ik hem in't zwart zou nemen. Wat dan ws weeral wat minder undercover lijkt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
      Wees er maar zeker van dat de gemiddelde mens daar niets van ziet .
      De gemiddelde mens ziet dat ook niet als er een RS6 badge op hangt. De gemiddelde mens heeft geen flauw idee wat een RS6 is.
      AutoMinded.be

Comment

• Is dat een optie bij de RS misschien die wielkassen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
          De gemiddelde mens ziet dat ook niet als er een RS6 badge op hangt. De gemiddelde mens heeft geen flauw idee wat een RS6 is.
          Ja, maar als er dan een badge op hebt hangen, zijn er vaak zo'n taferelen van: "Zeg, de Jean, ge kent hem wel, dieje collega van mij, sprak ne keer over ne RS6. Awel ik peis da da der ene is. Zeker nen otto van ondertduust euro, zeitem! En ge moet is zien wie der mee aant rijde is, den dokteur van int dorp!'

Ik ben voor anonimiteit: geen badges, geen té opvallende kleur (al vind ik zwart wel heel knap, donkerblauw is ook de moeite en donkergroen is fenomenaal), geen te eentonigheid qua kleuren (niet bijvoorbeeld alles zwart zoals velgen, ramen, koetswerk etc) en misschien zelfs een uitlaat die er iets of wat meer standaard uitziet in plaats van 2 joekels van pijpen! Nuja, da's iedereen zijn mening, maar voor mij geldt het principe van duivel uit'n doosje, al kan je dat met een RS6 minder zeggen dan bij pakweg een S4.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
            Is dat een optie bij de RS misschien die wielkassen?
            Neen audi levert standaard wielkassen ;p Bij deze zelf verbreed enal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
              Meer foto's ed. vind je HIER.

Sportieve Audi-groetjes!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                Ik vind toch dat zo'n RS6 hard opvalt hoor, wiekassen, velgen, koplampen, uitlaten, diffusor je twijfelt toch geen seconde
                Juist genoeg, maar de C5 was nog subtieler.
                Gisteren hadden we het nog over de rs6 van defour,omdat hij zijn rijbewijs kwijt was.
                Vraagt er éne een rs6 wukke merk is da Das toch geen bmw zeker ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                  Gisteren hadden we het nog over de rs6 van defour,omdat hij zijn rijbewijs kwijt was.
                  Vraagt er éne een rs6 wukke merk is da Das toch geen bmw zeker ?
                  Underdog

Comment

• Die audi R8 V10 is echt wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                      Aight, Audi = saai

Comment

• + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Vet

Comment

• vraagje,de RS4 B5 en S4 avant B5 zijn die ooit uitgebracht in de USA?

Comment

• enkel S4 B5 dacht ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N!trOn Bekijk Berichten
                                Zonder enige typeaanduiding ... op de parking van't zwembad in Aalst op ne zondagmorgen : ) Ja ik wil!

welke kleur is dit? Daytonagrijs?
                                Met de optie 'zonder kentekens' vervalt automatisch ook het kenteken in het radiatorrooster?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ffreakie Bekijk Berichten
                                  Met de optie 'zonder kentekens' vervalt automatisch ook het kenteken in het radiatorrooster?
                                  Ik denk het wel.

Comment

welke kleur is dit? Daytonagrijs?
                                    Daytonagrijs in donkerder, dit is denk ik Avus zilver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                      Daytonagrijs in donkerder, dit is denk ik Avus zilver.
                                      foto?

Comment

foto?

Daytonagrijs Audi RS6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Daytonagrijs Audi RS6
                                          bedankt :-)

Comment

Working...
                                          X