Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
    Vreemd, geen xenons
    + dagverlichting staat ook aan. Wist ik niet dat dat ook kon.
    Ik heb die vandaag gezien, is wel degelijk xenon en een echte S6. Heb het geluid gehoord toen hij optrekte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
      MTM bimoto
      Met de juiste offset
      Van welke ploeg is die S6?

Comment

• Gespot naast de A3 richting Frankfurt - not bad at all!

Comment

• Leuke kar, inderdaad

Comment

• Kweet niet of dit hier al staat maar euh...ahum!

Comment

• Die MTM uitlaten zou ik direkt op mijn B8 laten monteren.

Comment

• Knap maar linkeruitlaat is wat krom .

Comment

• prachtige kleur, maar die uitlaten vind ik echt lelijk. Ze lijken me te groot, ofwel staan ze te fel naar buiten. Zou mooier zijn als ze wat dichter naar het midden stonden denk ik. Maar geen M3 toestanden natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

[/IMG]
                    Oogt nogal log vind ik, die B8

Comment

• die S-line velgen zijn niet echt flatterend vind ik.

Comment

• Ziet er goed uit

Comment

• Ik vind het echt een mooi model, ook de "gewone" versies.

Comment

Ik vind het echt een mooi model, ook de "gewone" versies.
                            ²²

123

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Zalige B8, dat rood staat hem, uitlaten iets te fel imo. Wat zit er in? Aangepaste 2.0TFSI?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                                Met de juiste offset
                                Idd, de zomervelgen liggen er nu al ff onder en m'n vader zei ook al dat ze teveel uitstaken.

Maar ie ligt nu nog beter op de baan, dus 't is dan weer goed aan de andere kant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                  Vreemd, geen xenons
                                  + dagverlichting staat ook aan. Wist ik niet dat dat ook kon.
                                  Xenon: Check
                                  Dagverlichting ( LED ) blijft aan ook al branden xenons
                                  "Dagverlichting" ( niet led ) zijn mistlichten
                                  AutoMinded.be

Comment

Gespot naast de A3 richting Frankfurt - not bad at all!

Serieus dikke pijpen

Lekker!

Comment

• Weet er echt niemand wat erin kan steken? Ik ben er vrij zeker van dat het geen S4 is. Ik denk zelfs 3.0TDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        Weet er echt niemand wat erin kan steken? Ik ben er vrij zeker van dat het geen S4 is. Ik denk zelfs 3.0TDI
                                        Hij heeft wel de chrome spiegelkappen van de S4...

Maar op 't eerste gezicht wel geen S-sportstoelen, maar dat wil niets zeggen.

Comment

• op de MTM site vind ik niet meteen iets terug over de B8 S4... Ik gok op een 3.0 diesel met 300 pk. Zalige cijfers

Comment

Working...
                                          X