Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDat 4 spakig stuur is wel raar idd. (of heb je het op iets anders?)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
Geen S5 in tellers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDat 4 spakig stuur kan je krijgen op een S5 hoor.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenGeen S5 in tellers?
Doordat het stuur wat gedraaid staat, staat 't logo er juist niet op.
Zit juist onder de wijzer van de toerenteller.
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenSerieus? Ik zal eens zien op de carconfigurator of de optie "bompa stuurwiel" beschikbaar is. Maar 'k vind de zetels ook verdacht, 'k dacht dat een S5 standaard van die mooie sportzetels had (met daarin het S5 logo)? Dit zijn zelfs geen sportzetels. Staat buiten kijf dat het een S5 is, maar dat nu net die dingen waar een airbag inzitten anders zijn dan anders, vind ik een beetje verdacht.
Die sportzetels zijn volgens mij ook verkrijgbaar, kijk naar onze S6, daar zit er niets van 'sportzetels' met of zonder logo.
Die airbag is gewoon anders omdat het stuur anders is (obvious ).
Soit, ik denk dat 't allemaal OK zit, maar ik kan mis zitten.
Opvolger van uw A5 aan 't opzoeken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenDie RS4 ik verschoot effe toen ie vertrok
Ik had hetzelfde toen hij plots wegschoot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenHet is idd. een S5; de remschijven, wielkassen, interieur ed. Die sportzetels zijn volgens mij ook verkrijgbaar, kijk naar onze S6, daar zit er niets van 'sportzetels' met of zonder logo. Die airbag is gewoon anders omdat het stuur anders is (obvious ). Soit, ik denk dat 't allemaal OK zit, maar ik kan mis zitten.
Opvolger van uw A5 aan 't opzoeken?
Maar dat 4 spakig stuurwiel kon ik toch niet vinden in de configurator... vind het sowieso maar raar op zo'n sportief model. Wie wil dat 4 spakig stuurwiel hebben, wanneer het standaard dit is:
?
Soit, ik keek maar eens uit curiositeit.
Comment
Comment