Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
Fak...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenDie valt als optie te verwisselen met een wegklapbare!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Die auto's zijn gemaakt voor snel door de bocht te gaan, niet scheef door de bocht te gaan.
Maar soit, 't is 'm toch gelukt, al zie ik 't punt niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
En wat een smakeloze velgen toch
Comment
-
[quote=pietS5;3355511]Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenAan de galg ermee!
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
En is zo'n S4 niet supercharged in plaats van turbocharged zoals Harris zegt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenWaarom heeft DR geen vodcast?
En is zo'n S4 niet supercharged in plaats van turbocharged zoals Harris zegt?
En voorlopig staat er geen nieuwe RS4 op het programma
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Schitterend filmpje idd, wat een wagen en dat rood staat subliem. R8 V10>>>997 imho
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhttp://www.drivers-republic.com/dr_t...f8&area=videos
ik wil ook die z'n polo, waar kan je dat kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenGroen bolletje!
Schitterend filmpje idd, wat een wagen en dat rood staat subliem. R8 V10>>>997 imho
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEerste reactie als 't filmpje startte "ik wil die polo, waar te vinden", ik ben blijkbaar niet alleen
-> http://www.porscheshop.co.uk/acatalo...i_colours.html
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDat is de RS6 plus van Daniel, eigenaar van rsquattro.de, die heeft onder z'n plus H&R ophanging zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtendat dacht ik wel Spillies. Ik ben echter niet welkom op dat forum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenGroen bolletje!
Qua looks kan je r8 v10 wel mooier vinden.Mr Drift
Comment
-
Donderdag ben'k een witte RS6 Avant met zwarte velgen tegengekomen op de ring rond A'pen. Héél knap, maar persoonlijk ben'k niet voor dat witte gedoe. Zo'n kar moet de underdog zijn die als een duivel uit een doosje komt, en niet de auto die opgemerkt is door iédereen.
Comment
Comment