Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • 95

    Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

    Comment


    • 't Zou me verbazen moest het daar aan liggen, aangezien ie de auto nu zelf 4000km heeft, en ie rijdt hem echt wel netjes warm enzo.

      Comment


      • Ze zuipen olie.. en dat zie je aan de binnenkant van de motor.

        Leve FSI..

        Comment


        • Mooi kutblok als dat waar is .

          Comment


          • + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

            Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
              U vraagt, wij draaien...






              Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
              Dit is veel knapper


              Vind het eigenlijk allebei lelijke combinaties...

              2006-2010 '97 VW Golf III TDI
              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
              2012-...
              '07 BMW 118d

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Impressive! Zo'n Q7 V12... wat een droomkar is dat zeg .

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                  Mooi kutblok als dat waar is .
                  Goh.. dunno ben nog altijd bezig met de volledige werking van die motor de snappen. Ik heb het hier al 'es gepost, maar het komt erop neer dat na een aantal jaar uw motor gewoon volgekoekt zit met olierestanten.





                  'k zou graag es een goede uitleg horen van iemand die er meer verstand van heeft dan mezelf...

                  Comment


                  • Zoek het maar eens op ivm dat B7 RS4 blok.... je hebt er die nul olieverbruik hebben tot 1l per 10.000km, en anderen zitten met 1l/1000km. De eerste groep heeft hun auto nieuw gekocht, de laatste meestal als 2de hands.

                    Die blokken zouden erg gevoelig zijn voor hoe ze ingereden zijn. Ze moeten HARD ingereden worden. Audi zelf schrijft dit zelfs voor... niet boven het max. toerental gaan, maar wel zware belasting.
                    Hoogtoerig blokje, en het FSI zijn heeft er niets mee te maken, evenmin of je er nu 95 of 98 inkapt

                    Het is bij Audi echter al lang een V8-fenomeen, al vanaf de eerste typ 44 V8. Je vind er met 200.000km die zuigerringrevisie gehad hebben omdat ze mer dan een liter per 1000km erdoor joegen, maar evengoed met 400k die 1l op meer dan 5000km verbruiken (wat niet veel is voor zo'n blok).
                    Last edited by ; 21/04/2009, 18:57.

                    Comment


                    • Die smurrie binnenin heeft toch weldegelijk iets te maken met de FSI? VAG zet dit zelf in hun patent.

                      Zal het ffe opzoeken

                      Comment


                      • is dat niet van de carterventilatie?

                        Comment


                        • wacht zal ffe m'n posts terug opzoeken.. had te maken met een bepaald onderdeel dat niet goed werkte

                          niet alle FSI motoren hebben er last van

                          Comment


                          • Ik vind het alleszins belachelijk dat het als normaal wordt bestempeld bij de stealer wanneer mijne maat daar komt. ''Pas boven de liter op de 1500 is het kritiek''.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              Ik vind het alleszins belachelijk dat het als normaal wordt bestempeld bij de stealer wanneer mijne maat daar komt. ''Pas boven de liter op de 1500 is het kritiek''.
                              Dat antwoord zal je, jammer genoeg, overal krijgen.

                              Ik zou er ook niet mee kunnen leven nee, om na elke lange rit je kap te mogen opentrekken om olie bij te kappen.

                              Comment


                              • vanaf hier

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                  Droomauto



                                  geen woorden voor

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                    + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      Het zijn dus de cartergassen die slecht/te weinig afgevoerd worden, en uiteraard richting inlaat . Bij je eigen auto ze gewoon in een opvangfilterpotje laten uitkomen (heeft een naam, maar kan er effe niet opkomen ) en je probleem is opgelost. FSI heeft er niets mee te maken zoals ze zeggen

                                      Comment


                                      • oilcatchcan

                                        Comment


                                        • Dat kun je gewoon plaatsen op een RS4?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X