95
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenU vraagt, wij draaien...
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenDit is veel knapper
Vind het eigenlijk allebei lelijke combinaties...
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenMooi kutblok als dat waar is .
'k zou graag es een goede uitleg horen van iemand die er meer verstand van heeft dan mezelf...
Comment
-
Zoek het maar eens op ivm dat B7 RS4 blok.... je hebt er die nul olieverbruik hebben tot 1l per 10.000km, en anderen zitten met 1l/1000km. De eerste groep heeft hun auto nieuw gekocht, de laatste meestal als 2de hands.
Die blokken zouden erg gevoelig zijn voor hoe ze ingereden zijn. Ze moeten HARD ingereden worden. Audi zelf schrijft dit zelfs voor... niet boven het max. toerental gaan, maar wel zware belasting.
Hoogtoerig blokje, en het FSI zijn heeft er niets mee te maken, evenmin of je er nu 95 of 98 inkapt
Het is bij Audi echter al lang een V8-fenomeen, al vanaf de eerste typ 44 V8. Je vind er met 200.000km die zuigerringrevisie gehad hebben omdat ze mer dan een liter per 1000km erdoor joegen, maar evengoed met 400k die 1l op meer dan 5000km verbruiken (wat niet veel is voor zo'n blok).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk vind het alleszins belachelijk dat het als normaal wordt bestempeld bij de stealer wanneer mijne maat daar komt. ''Pas boven de liter op de 1500 is het kritiek''.
Ik zou er ook niet mee kunnen leven nee, om na elke lange rit je kap te mogen opentrekken om olie bij te kappen.
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
Comment