hmm dan moet ik dat ergens verkeerd opgevangen hebben.. is het niet zo dat bij normale injectie de boel ook wat gereinigd wordt? (wilde gok)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenoilcatchcan
except it doesnt work
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhmm dan moet ik dat ergens verkeerd opgevangen hebben.. is het niet zo dat bij normale injectie de boel ook wat gereinigd wordt? (wilde gok)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenImpressive! Zo'n Q7 V12... wat een droomkar is dat zeg .
Dat is toch niet dezelfde bak als in de Touey V10 hoop ik?
Anders kunnen ze hem na een sprintje gaan reviseren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenWel lef hebben, torquebraken met zo'n V12 TDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenWel lef hebben, torquebraken met zo'n V12 TDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenTorquebraken zo slecht voor de automaat van de Touareg V10?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenhad ik niet verw8 van u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenWat is daar zo achterlijk aan dan?
maar het antwoord wist je toch al wrs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten't Zijn allebei tiptronic bakken ja
maar die van in de Q7 is uiteraard meer versterkt. En is natuurlijk ook recenter, en dus beter...
'k wil toch wel eens zien hoe lang die bakken het gaan uithouden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenAlles vanaf waar de injector zit wordt dan idd gereinigd ja, door de verstoven brandstof. Zo'n aangeslagen klep zal je dan dus niet hebben.
ach ja, ze kunnen zien bij Audi dat die olie zever oplossen
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenNee, waarom zou ik het anders vragen?
Is dat nu dezelfde bak of niet? (ik hoop voor hun van niet )
Touareg V10 is nog een Aisin bak, Q7 V12 is ZF (zelfde bak als basis in die Bentleys met 1000 Nm)
-denk ik-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenaha
ach ja, ze kunnen zien bij Audi dat die olie zever oplossen
they should have sticked to biturbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenthey should have sticked to biturbo
dat ze high-revving atmo maar aan de M divisie overlaten
Comment
Comment