wij hebben hier voor vandaag nen audi S5 testwagen met automatische versnellingsbak. Ik heb al is zitten zien voor ne launch control aan de praat te krijgen maar ik had het gevoel da ik dieje auto wa aant verneuken was . Heeft iemand hier een idee hoe ge dieje gebruikt?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenwij hebben hier voor vandaag nen audi S5 testwagen met automatische versnellingsbak. Ik heb al is zitten zien voor ne launch control aan de praat te krijgen maar ik had het gevoel da ik dieje auto wa aant verneuken was . Heeft iemand hier een idee hoe ge dieje gebruikt?
die heeft dat niet dus blijf er maar vanaf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenis dat een klassieke tiptronic?
die heeft dat niet dus blijf er maar vanaf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenTorquebraken kan je ook doen, maar dat is geen launch control.
Ik zou toch niet te zot doen met zo'n testwagen, is gewoon snel vertrekken niet plezant genoeg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenliever zot doen me nen testwagen dan me nen eige wagen zene , in elk geval, we hebbe al ne porsche carrera 4 getest en daar was dieje launchcontrol zwaar kicke, dermee da ik da nog nekeer wou doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenRijdt voor mijn part dienen Ford dan aan frutten, maar 't is beter dat je je wat kalm houdt met die testwagen, dat de volgende die de S5 willen testen er ook nog een beetje genot van hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenals nen audi nu al ni meer stevig genoeg is om planche te rijden moogde da al me gene enkele andere wagen meer doen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenPlanche rijden =/= launch control doen op jouw manier, want die zit er toch niet op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenwelke maat heb jij genomen? kan ik ongeveer inschatten hoe het bij mij zou zijn, ga daar 'es grotere order zetten dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenJe zult gewoon verkeerd getorquebraked hebben
Of een veiligheid kwam tussen, kan ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk denk dat het dit is, bij een S4 B6 kan je naar het schijnt ook niet remmen en gasgeven tegelijk (motor werd "toegeknepen"), ik weet niet hoe het bij een S5 is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtende motor klom tot 1600-1800 toeren en bleef hier hangen
Ik weet ook niet hoe snel die beveiliging tussenkomt, bij sommige auto's direct, bij andere na een seconde of 2 pas.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenLigt eraan hoeveel gas je gas en hoe fel je op de rem duwde ook, bij een diesel is dat het ideale toerental, bij een benzine mag dat gerust wat hoger.
Ik weet ook niet hoe snel die beveiliging tussenkomt, bij sommige auto's direct, bij andere na een seconde of 2 pas.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenTorquebraken kan je ook doen, maar dat is geen launch control.
Ik zou toch niet te zot doen met zo'n testwagen, is gewoon snel vertrekken niet plezant genoeg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenRijdt voor mijn part dienen Ford dan aan frutten, maar 't is beter dat je je wat kalm houdt met die testwagen, dat de volgende die de S5 willen testen er ook nog een beetje genot van hebben.
Gij trapt uwen S6 ook goed af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenwat is het verschil tussen beide?
Launch control is een systeem dat op sommige auto's zit die maakt dat de motor hoger in toeren gaat en dan begint op te trekken via de versnellingsbak, hier wordt er niets geremd.
Verbeter me maar als 't nodig is, maar ik dacht dat het zoiets was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenMedium, niet te kort en niet te smal, ook geen patattenzak, ideaal dus..
Comment
Comment