Toch veel ja
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk BerichtenKoen Wauters z'n R8 V10
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenLiever de grille vd V8 en dan is die af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten'k Had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar 'k heb liever de V8 dan de V10. 't Geluid van zo'n V10 vind ik minder mooi. En 't zit puur in het koppeke dat zo'n V8 wat minder gewicht in de schaal werpt, een betere gewichtsverdeling heeft... dat ze daar maar eens een RS versie van maken denk ik dan, semislicks eronder, strakkere ophanging, DSG-bak, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten'k Had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar 'k heb liever de V8 dan de V10. 't Geluid van zo'n V10 vind ik minder mooi. En 't zit puur in het koppeke dat zo'n V8 wat minder gewicht in de schaal werpt, een betere gewichtsverdeling heeft... dat ze daar maar eens een RS versie van maken denk ik dan, semislicks eronder, strakkere ophanging, DSG-bak, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenEum een R8 is al quasi perfect, steek semislicks en een MTM compressor .. geen DSG zever.. gewoon handbak!
Wat is er mis met een DSG? 'k Zou dat toch heel graag hebben eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenSowieso handbak >>> tiptronic, daarin volg ik je.
Wat is er mis met een DSG? 'k Zou dat toch heel graag hebben eigenlijk.
ik dacht trouwens dat ze een nieuwe 7-bak DSG klaar hadden? Voor in de S5 enzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenTT-S - TT-RS, Face to Face.
En 't zelfde voor de TT RS?
Ik denk dat het officieel TTS en TT RS is, iemand die dit kan bevestigen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenIs het nu eigenlijk TTS, TT-S of TT S?
Hans.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenHans., ge zijt een goede gast, maar stop es met die 'Hans.' telkens achter uw post te plaatsen, want we weten al allemaal dat je Hans. bent!!
OK dan zo beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenOK dan zo beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenIs het nu eigenlijk TTS, TT-S of TT S?
Dit is een TTS
Comment
Comment