Volgens dit filmpje laat een RS4 B5 een RS4 B7 achter zich. Is dat realistisch? Of zou er aan die B5 gewerkt zijn?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenVolgens dit filmpje laat een RS4 B5 een RS4 B7 achter zich. Is dat realistisch? Of zou er aan die B5 gewerkt zijn?
Die B5 kan dus makkelijk een eind door de 450 pk hebben. En 'ie is lichter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenzo'n lange versnellingsbak !
Aan 200 zit hij nog in 4deOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten"Audi RS4 B7: Stock. Audi RS4 B5: Chip and catback exhaust-system, heavy-weight 20"-wheels"
Die B5 kan dus makkelijk een eind door de 450 pk hebben. En 'ie is lichter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenOw, had ik niet gelezen. Dus beide wagens stock zou een ander resultaat gegeven hebben?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenjip, lichtjes in het voordeel van de B7 denk ik
Dat dacht ik toch ook, want hij hij heeft meer power. Langs de andere kant, weegt hij ook meer denk ik. Zal dus idd mss een close call zijn.
Comment
-
Zondag voor de C&Ceventjes het stuur van de RS6 plus mogen overnemen.
Achter de best klinkende Porsche rijden in de ochtend door Brussel, je zou voor minder blij zijn.
WAT een kar, ik ben de V10 van thuis al wat gewoon, maar zo'n V8 biturbo ->
Ik had al menig aantal kilometers meegereden met Leftlane's zijn RS6 en ik durf te zeggen dat deze 2 wel gelijkaardig aanvoelden.
De RS6 plus is nog geheel standaard (dus 480pk) en die van LL had er 524 zeker, dus die 40pk verschil voelde ik niet echt.
Al is die sprintblauwe RS6 plus al van 2004, met zijn 38k km rijdt dat nog als nieuw.
Ik ben er nog altijd niet goed van, 's morgens nog half aan 't slapen opeens de sleutels in de handen krijgen om eens tussen de huizen die V8 te laten brullen -> hemels!
Comment
-
Serieus nu, jij als onervaren bestuurder (zo kan ik het toch wel stellen?): vergelijk!
Altijd leuk om eens een vergelijking te horen van iemand die met nog niet te veel andere performante wagens heeft gereden. Niet denigrerend bedoeld of zo hoor, 't is niet dat ik het beter doe (verre van).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenZondag voor de C&Ceventjes het stuur van de RS6 plus mogen overnemen.
Achter de best klinkende Porsche rijden in de ochtend door Brussel, je zou voor minder blij zijn.
WAT een kar, ik ben de V10 van thuis al wat gewoon, maar zo'n V8 biturbo ->
Ik had al menig aantal kilometers meegereden met Leftlane's zijn RS6 en ik durf te zeggen dat deze 2 wel gelijkaardig aanvoelden.
De RS6 plus is nog geheel standaard (dus 480pk) en die van LL had er 524 zeker, dus die 40pk verschil voelde ik niet echt.
Al is die sprintblauwe RS6 plus al van 2004, met zijn 38k km rijdt dat nog als nieuw.
Ik ben er nog altijd niet goed van, 's morgens nog half aan 't slapen opeens de sleutels in de handen krijgen om eens tussen de huizen die V8 te laten brullen -> hemels!
wel je beide handen op het stuur houden jongen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenSerieus nu, jij als onervaren bestuurder (zo kan ik het toch wel stellen?): vergelijk!
Altijd leuk om eens een vergelijking te horen van iemand die met nog niet te veel andere performante wagens heeft gereden. Niet denigrerend bedoeld of zo hoor, 't is niet dat ik het beter doe (verre van).
En let op, 't is niet dat ik tijdens die rit de kasseien daar uit de grond heb getrokken hé.
Gewoon achter Nick gereden en een paar keer op de straat het kot open getrokken, maar niets meer.
Nu, de vergelijking.
De S6 heeft een véél lichter stuur dan de plus, bij de meeste wagens is dat zo.
Nu, het geluid was ook meer op de achtergrond dan bij de S6, terwijl 't nog altijd de standaard uitlaat is (al is ie wel aan 't zoeken naar een uitlaatsysteem met kleppen, iemand een idee?).
Het optrekken is wat sneller dan de S6, maar veel heb ik daar niet van opgemerkt, 4,6 seconden vs. 5,2, 't is niet dat dit zwaar opvalt in een kort ritje.
Voor derest, zoals ik ook altijd in S rij met de S6, ook in S met de plus, niet veel op aan te merken.
Alleen zit de plus beter dan de S6, maar dat ligt meer aan onze standaard stoelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtenwel je beide handen op het stuur houden jongen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenMja, motorkarakter zal niet echt komen boven drijven op zo'n kort ritje zeker?
Comment
-
Paar metingen S6 C6 vs C5 RS6 (geen Plus).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwaarom maar 250, een plus is begrensd op 280
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenIk heb al met iets gereden waar Steve nog niet mee gereden heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenIdd zo'n mooie voyager heb ik nog niet bestuurd
Comment
Comment