Zijn de Porsche en RS6+ van dezelfde eigenaar?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenZijn de Porsche en RS6+ van dezelfde eigenaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwaarom maar 250, een plus is begrensd op 280
Waarom, zijn die modellen eigelijk allemaal begrensd? Ik weet dat het een afspraak is met MB en BMW, maar waarom?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenafspraak begin jaren '90 gemaakt, dat 250 wel genoeg is. Gelukkig zijn er uitzonderingen
Kan je die begrenzing eigelijk verwijderen, en zo ja, is dat illegaal?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenVan waar is die gast?
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk dacht even dat het forum terug op Engels overgeschakeld was. Ik had dat eigenlijk liever, vraag me niet waarom...
Ik ben blij dat we in 't begin overgeschakeld zijn naar het Nederlands, want om internationaal te beginnen met een .be adres en te moeten opboksen tegen al die grote community's (RS6.com, S2power ed.) dan gingen we nooit van de grond geraakt zijn.
Nu kunnen we tenminste iets betekenen in België en Nederland, omdat we de enigste S/RS/R community zijn.
Wanneer kom jij trouwens terug, al lang niet meer gezien daar?
En geen uitvluchten dat het een rare indeling is ed., want da's zever.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenKomaan, we zijn bijna 20 jaar later?! Mss moet dat eens herzien worden?
Kan je die begrenzing eigelijk verwijderen, en zo ja, is dat illegaal?
'illegaal' is het niet denk ik, maar je garantie kan er wel door vervallen uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtengoh persoonlijk vind ik 250 échte km's al hard genoeg. 280 voelt echt totaaaal anders aan dan 250... veel meer een tunnelzicht. Voor veel mensen dus mss niet slecht dat het op 250 gehouden wordt
'illegaal' is het niet denk ik, maar je garantie kan er wel door vervallen uiteraard.
Ja, pas op, ik zeg niet dat 250 niet snel is é. Zeker in ons klein landje is dat meer dan snel genoeg. Maar ik kan me wel voorstellen dat er plaatsen zijn waar je op een iet of wa veilige manier harder kan. Vandaar dat ik me afvroeg of je die begrenzer makkelijk kan verwijderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenzo'n lange versnellingsbak !
Aan 200 zit hij nog in 4deOorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenzo uitzonderlijk is dat toch niet ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenJa, pas op, ik zeg niet dat 250 niet snel is é. Zeker in ons klein landje is dat meer dan snel genoeg. Maar ik kan me wel voorstellen dat er plaatsen zijn waar je op een iet of wa veilige manier harder kan. Vandaar dat ik me afvroeg of je die begrenzer makkelijk kan verwijderen.
Onze S6, nog volledig standaard, toch een 275km/h op teller kunnen rijden, niets naar beneden en ie kon nog verder denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenIdd, en de S4 (KLIK HIER) eigenlijk ook, maar z'n beste maat rijdt er mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenMet de begrenzers van de dag van vandaag worden ook met een grote korrel zout genomen hoor.
Onze S6, nog volledig standaard, toch een 275km/h op teller kunnen rijden, niets naar beneden en ie kon nog verder denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenZou dat dan niet overeenkomen met 250 reëel?
Oké, dit gaat exponentieel naar boven, naargelang je sneller rijdt, maar toch...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDie heeft een tellerafwijking, maar één van meer dan 25km/h?
Oké, dit gaat exponentieel naar boven, naargelang je sneller rijdt, maar toch...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenMet de begrenzers van de dag van vandaag worden ook met een grote korrel zout genomen hoor.
Ah ok, dacht echt dat er een begrenzer opstond zoals bvb op m'n bus, dus dat je echt merkt dat hij inhoudt op 250.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhangt af van merk tot merk.. bvb alle BMW M's (van tegenwoordig) stoppen bij 270 op teller (260 echt)
normale BMW's stoppen op 260 teller (250 echt)
Comment
Comment