onverantwoord snel die RS6
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEn de motivatie is?
Ziet eruit als een uitgerokken beetle.
Beetle = vrouwenauto of homo-auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenZiet eruit als een uitgerokken beetle.
Beetle = vrouwenauto of homo-auto.
Not really caring so much about the looks with a shitload of torque beneath me
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten... you know you want to... (zwart, avant )
I certainly do...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenAlleen het geld ontbreekt
Inderdaad, die karren zijn nog veel te nieuw, en dus te duur.
En verder zie ik mezelf niet direct weer +50K in een auto pompen, zodra je je ergert aan de kosten is de fun weg.
Het "extra" geld wat ik aan de zes uitgaf t.o.v. de bimmer zet ik nu op een rekeningetje voor m'n dochter, heb ik veel meer voldoening van.
Soms suckt volwassen worden echt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenErgens ook volkomen te begrijpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenPower went snel hé, spillies.
Maar als je de keuze zou hebben (die ik natuurlijk niet heb), dan mag ie wel komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten@ LL: Ergens ook volkomen te begrijpen, maar de fun die je aan de RS6 gehad hebt nemen ze je niet meer af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenNeen, voor 20jarigen is dit niet volkomen te begrijpen, gaan we dit afspreken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNot really caring so much about the looks with a shitload of torque beneath me
True.
Maar dan bol ik even graag rond met zo'n opgefokte RS6.
De meesterlijke engineering van de 16.4 achterwege gelaten natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenExactly! gelukkig heb ik m'n dieselraket nog, ik besef dat ik daar al énorm gelukkig mag zijn. Maar af en toe hoor je in je dromen toch nog eens die V8 brommen
Donderen hé kerel.
brommen...
Comment
-
Comment