Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk BerichtenEindelijk de motor en de power dat de R8 verdient
Al mochten de uiterlijke kenmerken wat meer verschillen dan met de V8
Comment
-
ik was al fan van de R8 V8, ma dees is helemaal
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenStaan er op dat multifunctioneel stuur nu knoppen om op en terug te schakelen? Dacht dat er hier ooit eens had gestaan dat dat niet zo was? Of is het verschil dat ze bij dit stuur op het stuur zelf staan en bij het andere gewoon achter het stuur? (zoals bij leftlane)
Verre van zo knap als het sportstuur, maar die toetsen voor radio en tel. zijn toch erg handig.
effe foto teruggezocht.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenToch een machtige verschijning zo'n R8..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenDat zijn idd tiptronic knoppen op het multifunctionele stuur.
Verre van zo knap als het sportstuur, maar die toetsen voor radio en tel. zijn toch erg handig.
effe foto teruggezocht.
Lijkt me toch iets waar je serieus moet aan wennen. Denk dat de schakelaars achter 't stuur handiger is, aangezien je die moeilijker per ongeluk kunt aantikken.
Weeral wat bijgeleerd, mijn dag is goed!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenCall me nuts maar de V10 heeft imo de présence die de V8 mist maar wel nodig heeft. Of ligt dat aan 't (onderbewust) besef dat de V10 de supercarprestaties heeft die 't uiterlijk complementeren?
Die witte van vorige week.
DAAAAMMNN
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenOkay, merci voor de foto.
Lijkt me toch iets waar je serieus moet aan wennen. Denk dat de schakelaars achter 't stuur handiger is, aangezien je die moeilijker per ongeluk kunt aantikken.
Weeral wat bijgeleerd, mijn dag is goed!
Comment
Comment