Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Staan er op dat multifunctioneel stuur nu knoppen om op en terug te schakelen? Dacht dat er hier ooit eens had gestaan dat dat niet zo was? Of is het verschil dat ze bij dit stuur op het stuur zelf staan en bij het andere gewoon achter het stuur? (zoals bij leftlane)
Staan er op dat multifunctioneel stuur nu knoppen om op en terug te schakelen? Dacht dat er hier ooit eens had gestaan dat dat niet zo was? Of is het verschil dat ze bij dit stuur op het stuur zelf staan en bij het andere gewoon achter het stuur? (zoals bij leftlane)
Dat zijn idd tiptronic knoppen op het multifunctionele stuur.
Verre van zo knap als het sportstuur, maar die toetsen voor radio en tel. zijn toch erg handig.
Call me nuts maar de V10 heeft imo de présence die de V8 mist maar wel nodig heeft. Of ligt dat aan 't (onderbewust) besef dat de V10 de supercarprestaties heeft die 't uiterlijk complementeren?
Dat zijn idd tiptronic knoppen op het multifunctionele stuur.
Verre van zo knap als het sportstuur, maar die toetsen voor radio en tel. zijn toch erg handig.
effe foto teruggezocht.
Okay, merci voor de foto.
Lijkt me toch iets waar je serieus moet aan wennen. Denk dat de schakelaars achter 't stuur handiger is, aangezien je die moeilijker per ongeluk kunt aantikken.
Call me nuts maar de V10 heeft imo de présence die de V8 mist maar wel nodig heeft. Of ligt dat aan 't (onderbewust) besef dat de V10 de supercarprestaties heeft die 't uiterlijk complementeren?
Lijkt me toch iets waar je serieus moet aan wennen. Denk dat de schakelaars achter 't stuur handiger is, aangezien je die moeilijker per ongeluk kunt aantikken.
Weeral wat bijgeleerd, mijn dag is goed!
men moeder had da in hare A4 cabrio, was idd vrij onhandig en werd zelden gebruikt om terug te schakelen. Als ge dan stevig uw stuur vastnam voor ne strakke bocht te nemen zat ge er dan per ongeluk tegen... Flippers FTW
Comment