Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb echt een hekel aan die Mboard filmkes....
Ik heb met de RS4 tegen stef met de CSL gereden onderweg naar de ring en dat ging toch zeer gelijk op met een licht voordeel voor de RS4 in hernemingen .
En op die filmkes staat die RS4 precies stil......
Ik heb echt een hekel aan die Mboard filmkes....
Ik heb met de RS4 tegen stef met de CSL gereden onderweg naar de ring en dat ging toch zeer gelijk op met een licht voordeel voor de RS4 in hernemingen .
En op die filmkes staat die RS4 precies stil......
Je kan er u idd vragen bij stellen.. maar een CSL is nu ook niet zon monster in een rechte lijn é.. 0-200 tijd is zelfs een paar tienden trager dan een RS4 om u een idee te geven
Je kan er u idd vragen bij stellen.. maar een CSL is nu ook niet zon monster in een rechte lijn é.. 0-200 tijd is zelfs een paar tienden trager dan een RS4 om u een idee te geven
Als ik dit zie en naar mijn eigen ervaring kijk heb ik er inderdaad soms vragen bij ....
Schitterend ook hoe ze toch die sound hebben weten te behouden met zo'n relatief hoogtoerige motor. Daar hoor je helemaal niet dat schreeuwerige in van een Italiaanse V8 of een M zes-in-lijn. Al weet ik niet in hoeverre de motor daarin bijdraagt.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Comment