Oorspronkelijk geplaatst door gahan
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenOnze A8 is groen
Mét groen leder interieur.
Dan pas zou die RS4 af zijn: spiegels in het groen, dakrails weg en groen leder interieur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk BerichtenOnze A6 hier ook.
Dan pas zou die RS4 af zijn: spiegels in het groen, dakrails weg en groen leder interieur.
Groen interieur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenik vind dees e mooi groen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenik vind dees e mooi groen
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk BerichtenOnze A6 hier ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDe kleur van jullie A6 en onze A8 moet volgens mij dezelfde zijn.
Groen interieur?
Interieur heb ik geen foto van, enkel fotoke van de folder:
*gone*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenGroen interieur vind ik niet zo mooi, eerlijk gezegd. Liever beige, bruin of zwart.
Nu ja, het is allemaal een kwestie van uw eigen smaak hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk BerichtenAudi gaat ook de groene kant op met zijn auto's
perfectheid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenBen ik nu de enige die dat groen eigenlijk maar bagger vind... maar goed het probleem ligt waarschijnlijk bij mij, groen is niet mijn ding... op alle vlak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenNeenee, je bent niet alleen, ook mijn ding niet
edit: een 997 GT3-RS in Kermit groen mag dan weer wel bij mij op den hof
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
die wil ik wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenNeenee, je bent niet alleen, ook mijn ding niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEn ik ben er compleet weg van. Als ik ooit een RS koop, dan is het in dat groen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenedit: een 997 GT3-RS in Kermit groen mag dan weer wel bij mij op den hof
F*ck ik was die vergeten (wees mild met de stokslagen aub), dit is waarschijnlijk de enigste groene wagen () die ik voor de deur wil.
Of nee doe die dan toch maar wit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtengequote en in de fichenbak opgeslagen
Comment
Comment