Hoe vet is dat niet zeg
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas B. Bekijk BerichtenDoor welke tuner is dat?
Comment
-
-
Toen de eerste RS6 destijds uitkwam was ik een grote fan. Hoewel de meesten een Avant verkozen zou ik toch voor een berline gekozen hebben.
Ik heb meerdere keren genoten van dit filmpje...
Kijk vooral naar de snelheidsmeter vanaf 1:18...
+ YouTube Video OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenHet gebrek aan band verneukt het nogal, samen met de leds natuurlijk. Rest is wel vet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenEn bovendien trekt design van die velg op niets.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenalleen hadden de velgen een iets ander kleurke gemogen...
de kleur van de velgen maakt hem juist zo mooi vind ik. Staat licht in contrast met de rest, zonder eruit te springen, subliem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenHet gebrek aan band verneukt het nogal, samen met de leds natuurlijk. Rest is wel vet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtenvind hem perfect zo. Supervelgen, mooie hoogte, full black (behalve het logo),...
de kleur van de velgen maakt hem juist zo mooi vind ik. Staat licht in contrast met de rest, zonder eruit te springen, subliem
Comment
-
Comment
Comment