Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIk ben nog geen V10 tegengekomen, maar zijn die looks nu zoooo verschillend ?
OK, andere velgen en uitlaten, ander rooster... maar in feite toch dezelfde "presence".
Al doen zo'n duidelijk geprononceerde zijlijsten erg veel, natuurlijk. Check BMW Z4 M met Aero Kit zijlijsten -> direct een pak dikker qua looks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNet daarmee dat ik de vraag stel : (onderbewust). Erg vreemd.
Al doen zo'n duidelijk geprononceerde zijlijsten erg veel, natuurlijk. Check BMW Z4 M met Aero Kit zijlijsten -> direct een pak dikker qua looks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHet enige groen wat ik niet bagger vond was dat groen dat we vorige week bij Audi Hannover hebben gezien. Dat is precies zwart, enkel onder bepaalde hoeken komt er donkergroen door. En zelfs dat zou ik niet moeten hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenFoto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenFoto?
met
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenZoals de naam zegt 'Audi Drive Select' kan je dus enkel uit een 'selecte' hoeveelheid velgen kiezen. Grooote zitten er meestal niet bij, omdat dat te weinig 'Drive' is en teveel 'Show'...
En ie zegt dat dan zo serieus hé
Comment
-
-
-
-
groene spiegels en danBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
Daar wil ik ook nog wel een keertje naartoe gaan.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDie donkergroene RS6 vind ik mar zus en zo eigelijk
En de grille van de V10 is snel gefixt.
Comment
Comment