Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMTM weet zelf niet zo veel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenidd.,bij mij zou het zijn:mail naar mtm voor kleurcode en herspuiten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtengood luck
MTM weet het zelf niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenIet of wat kleurlabo moet dat toch kunnen analiseren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenjup via laser kan je de kleur laten bepalen, en zo herspuiten zonder kleurverschil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenEnigste in de wereld... zo geleverd af-fabriek!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenGroene S3>>>>groene RS4 imho.
De kleur komt niet goed tot z'n recht op de RS4.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenVoor ik het vergeet.. de resultaten van de RR day
Wat een verschillen
Sommigen steken het op de relatief complexe AWD en ESP/TRC die alles in de war stuurt..
Nu, misschien lig ik er persoonlijk niet wakker van omdat ik het gevoel heb dat mijn RS4 pakweg even goed presteert als mijn 997S X51. Recent trouwens eens hernomen tegen een E92 M3, en die liep een ietsiepietsie weg, maar verwaarloosbaar. Een cayenne turbo met 500pk : net omgekeerd of toch minstens gelijke tred...
Maw : misschien heb ik gewoon een deftig exemplaar dan ?
Comment
Comment