Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R-lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk BerichtenInderdaad. William Blake, enige verduidelijking graag?
Ik ga er volgende week heen met een maat z'n A4 avant 2.0 TDI (140pk)
Ze beloven toch 170pk.
Soit, ik ken ook enkele mensen die er zeer tevreden over zijn .. maar ik ken er evenveel die er niet over te spreken zijn.
En dat zegt juist niets; want dezelfde vlieger gaat op voor PPE of Heinz.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Mijn allereerste RS6 die ik live zag, was een donkerkleurige Avant, in Damme, een héél eind geleden. Ik vond het toen een gigantische flop; want ik moest echt tot aan de auto wandelen om zeker te zijn dat het een RS was ...
Hier heb ik dat gevoel totaal niet: dat zilvergrijs doet de vormen ZEER goed naar voren komen en staat de auto gewoon. Knap!
Desalniettemin zou ik het nooit van mijn leven moeten hebben. Al met veel recente (sportieve) Audi's gereden en het kan mij voor geen meter boeien .. veel te steriel allemaal.
Zou wel graag eens met een RS4 (mee)rijden om daar eens poolshoogte van te krijgen; da's de enige in het huidige aanbod -ja, ik weet dat je hem nu ook al niet meer kunt bestellen - die mij echt nog aanspreekt.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenEn hoe staven ze die 170pk, zo zonder testbank?
Soit, ik ken ook enkele mensen die er zeer tevreden over zijn .. maar ik ken er evenveel die er niet over te spreken zijn.
En dat zegt juist niets; want dezelfde vlieger gaat op voor PPE of Heinz.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenWelk zijn die extreem breed uitziende vijfcilinder sedans?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenMijn allereerste RS6 die ik live zag, was een donkerkleurige Avant, in Damme, een héél eind geleden. Ik vond het toen een gigantische flop; want ik moest echt tot aan de auto wandelen om zeker te zijn dat het een RS was ...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk BerichtenInderdaad. William Blake, enige verduidelijking graag?
Ik ga er volgende week heen met een maat z'n A4 avant 2.0 TDI (140pk)
Ze beloven toch 170pk.
Dat is mijn mening é, je zal wel zien dat er rond dat bedrijf best wat controverse hangt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenMocht ik in het bezit zijn van een RS6 en willen chippen zou ik sowieso meer gerenomeerde bedrijven overwegen, oa. MTM, Sportec....
Ik ga me niet uitspreken over Ziptuning, want ik heb er geen ervaring mee ... maar ik weet wél dat ik nooit mijn eigen auto zou laten chippen zonder objectieve verificatie van het vermogen voor én na de tuning.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDamn right.
Ik ga me niet uitspreken over Ziptuning, want ik heb er geen ervaring mee ... maar ik weet wél dat ik nooit mijn eigen auto zou laten chippen zonder objectieve verificatie van het vermogen voor én na de tuning.
Dus jij gaat je motor laten uitbouwen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
720pk op 1200kg
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHAP
Dus jij gaat je motor laten uitbouwen?
Minstens!
En als 't effe kan, liefst voor minder dan 500 EUR.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtende baas van ziptuning heeft zich iig genoeg belachelijk gemaakt op rs6.com
Comment
-
Deed alsof hij als klant zijn RS6 had laten chippen bij ziptuning, met uiteraard de nodige 'wow ziptuning is geweldig' uitspraken. De behaalde cijfers waren echter onrealistisch (zoals WB al aanhaalde), of al zeker ongezond. Dit zette de mensen daar op rs6.com aan het zoeken, en het bleek dus de eigenaar van ziptuning te zijn die effe reclame kwam maken
dikke fail dus.
Comment
Comment