Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R-lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waar gaat de wereld naar toe, Avantus die een nieuwe audi wilt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
      Afwijking van minimum 5% is verplicht dacht ik.

Als je bij een E92 V-EFF instelt en je rijdt 210 op teller, geeft V-EFF 200 aan.
      V-EFF?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
        V-EFF?
        Effectieve velocity (echte snelhed)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Vroeger hadden de tellers van Audi veel afwijking. Mijn Audi cabrio 2.3E had een topsnelheid van 198km/uur volgens het boekje en ging vlot 220 op de teller. Blijkbaar is dat nu dus nog zo...
          Mijn vader zijn GTI Mk2 indertijd ging ook vlot 210 op teller zei hij, terwijl de officieel opgegeven topsnelheid 191 km/u was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
            Waar gaat de wereld naar toe, Avantus die een nieuwe audi wilt
            Het feit dat er onder de kap een 5-pitter zit zal daar wel mee te maken hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              ik wil er dus echt eentje

En dan nog een sticker "Herenkapsalon Steve"

Alle gekheid op een stokje; rijden doet dat ongetwijfeld geweldig, maar die hele reeks kan mij persoonlijk gestolen worden

Comment

• 't Is lik een coupé dat ie wilt

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  Vroeger hadden de tellers van Audi veel afwijking. Mijn Audi cabrio 2.3E had een topsnelheid van 198km/uur volgens het boekje en ging vlot 220 op de teller. Blijkbaar is dat nu dus nog zo...
                  297 Km/u op de teller is 6% meer dan echte 280 Km/u.

Comment

• ik vind zo'n dikke coupé dus echt niet gay.

en idd, die motor doet het em

Comment

• ohja en wie zegt dat hij werklijk op 280 afgeregeld wordt? De vorige RS'n (en andere audi's) die zogezegd op 250 afgeregeld werden rijden ook vaak meer dan 250. Een C5 RS6 bv bolt echte 258-260 eer de begrenzer inkomt
                      Last edited by ; 21/06/2009, 17:05.

Comment

ik vind zo'n dikke coupé dus echt niet gay.

De TT RS is in dat geval metrosexueel.

Comment

ohja en wie zegt dat hij werklijk op 280 afgeregeld wordt? De vorige RS'n (en andere audi's) die zogezegd op 250 afgeregeld werden rijden ook vaak meer dan 250. Een C5 RS6 bv bolt echte 258-260 eer de begrenzer inkomt
                          Begrenst op 250 gaat over de 270 op de teller, en begrenst op 280 gaat tot 300 op de teller had ik ook al ergens gezien.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                            Mijn vader zijn GTI Mk2 indertijd ging ook vlot 210 op teller zei hij, terwijl de officieel opgegeven topsnelheid 191 km/u was.
                            Dat waren ook heerlijke auto's...
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                              297 Km/u op de teller is 6% meer dan echte 280 Km/u.
                              't Is inderdaad normaal...

Onze M3 zou afgeregeld zijn op 250, maar haalt 275 op de teller. Volgens meerdere tests zou de M3 een werkelijke afgeregelde topsnelheid hebben van 260km/uur.
                              OO 00 OO

Comment

ik vind zo'n dikke coupé dus echt niet gay.

Jij bent echt wel zot van die 5 cilinders hé...

Ik heb dat ook gehad in mijn Audi cabrio. De 2.3E had daar 133pk, maar was verkracht door de kitilisator. De wagen was echt loom. Van 0-100 ging dat ding in 10,8 sec. Ik heb destijds die kitilisator laten verwijderen en een andere luchtfilter laten steken. Toen was het nog lang geen raket, maar de wagen was toch al een stuk vlotter. In die tijd heb ik een vriendin gehad die dikwijls de wagen van haar vader meekreeg. Dat was een Audi 100 2.2E. Dat ding voelde werkelijk veel sneller aan. Ik denk ook dat de cabrio veel zwaarder was...
                                OO 00 OO

Comment

ik wil er dus echt eentje

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                  shit wat een geile kar

Comment

• S6 aan de ring, klonk echt vet.

Last edited by ; 21/06/2009, 23:43.

Comment

• + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                                      Last edited by ; 22/06/2009, 18:12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk Berichten
                                        S6 aan de ring, klonk echt vet.
                                        die hebben wij ook zien staan, was dus toch een echte S6.

Comment

• Wat een kleur

Serieus verlaagd precies.

Comment

Working...
                                          X