Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HONDA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
    Dat geloof ik nooit
    Ja, blijkbaar dus niet, vind er geen op mobile.de of autoscout.
    bummer

Comment

• Wel een VTi, geen Type R... Die VTi heeft 160 pk uit een 1600, dacht ik...

Maar vind maar eens een originele...
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
        Wel een VTi, geen Type R... Die VTi heeft 160 pk uit een 1600, dacht ik...

Maar vind maar eens een originele...
        Erg he.

Heb ondertussen ook al mail gestuurd naar extreme imports.

Comment

• Kost dus een €15k

Iets meer dan verwacht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
            Kost dus een €15k

Iets meer dan verwacht
            Damn nog steeds zoveel :s
            Zijn wel prachtige machientjes! Spijtig van de laatste generatie daar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N!trOn
              Damn nog steeds zoveel :s
              Zijn wel prachtige machientjes! Spijtig van de laatste generatie daar
              Tja, die zijn ook maar enkel in Japan geleverd en dus wreed zeldzaam volgens mij....
              De kosten om hem naar hier te halen alleen al...

Comment

Tja, die zijn ook maar enkel in Japan geleverd en dus wreed zeldzaam volgens mij....
                De kosten om hem naar hier te halen alleen al...
                Dan zijt ge wss nog beter om een R-motor in een gewone civic te steken..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N!trOn
                  Dan zijt ge wss nog beter om een R-motor in een gewone civic te steken..
                  Mja, of een Integra kopen

Een 1.4 of 1.6 is nog relatief betaalbaar...

Comment

• Honda wil van de opvolger van de Jazz, die voor volgend jaar staat gepland ook een hybrideversie brengen.

Honda komt in 2007 op de markt met een betaalbare hybride auto. Van de opvolger van de Honda Jazz, die in 2007 staat gepland, komt een uitvoering die zowel door een benzinemotor als door elektromotoren wordt aangedreven. Het doel van Honda is dat de auto niet duurder wordt dan een conventioneel model.
                    De hybride Jazz wordt uitgerust met een 1,1-liter motor aangevuld met elektromotoren. Het doel van het merk is om op termijn van elk model een hybride in het programma te hebben. Op het moment zijn de Civic en de Accord al leverbaar met deze techniek; vorig jaar heeft het merk 48.000 hybrides gebouwd: 1,4 procent van de totale productie. De Honda Jazz, die buiten Europa Fit heet, is de meestverkochte Honda in Japan. Binnenkort wordt het model ook in de Verenigde Staten gelanceerd. Of er ook plannen zijn om de kleine hybride ook in Europa aan de man te brengen, is nog niet bekend. Overigens verkoopt Honda als sinds 1999 hybrides. Toen kwam de Insight op de markt, die behalve in Groot-Brittannië nooit in Europa is verkocht.

AutoWeek is het grootste auto portaal met het laatste autonieuws, autotests, occasions, alle gegevens van een nieuwe auto en tweedehands auto's.

Comment

• A Twist of the Wrist

Comment

• video van de geschiedenis van Type-R

Comment

• mat zwarte s2000

Comment

• Bij een Honda kan je een emmer water bij de olie kappen en hij wil nog niet kapot.

A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni

mat zwarte s2000
                              *Pakt zaag een zaagt strijkplank eraf*
                              *Pakt hogedruk reiniger en spuit stikkers eraf*
                              *Zet hem op de boot naar Europa en haalt Amerikaanse lichten eraf*

PRACHTIG!

Comment

Erg he.

Heb ondertussen ook al mail gestuurd naar extreme imports.

Ik ben daar ook enorm zot van...180pk in zo'n bakske moet echt wel leuke zwijnerij opleveren. 'k heb da modelleke maar met nen ordinaire, maar oerdegelijke 1.4 erin en da rijd al leuk (motorkarakter) de 1.6 Vtec vinde vrij makkelijk voor 9 a 10.000€, die hebben 160pk dus da gaat ook al fameus hard vooruit. Het enige wat me tegenhoud om er zo eentje in huis te halen zijn de torenhoge verzekeringspremies die ze voor zo'n bakskes vragen.

Comment

• Fireblade van '92

16+
                                  A Twist of the Wrist

Comment

• gisteren ff binnengesprongen bij Opel (en dus ook Chevrolet & Honda) en ben eens gaan kijken naar de Civic aangezien ik op het salon daar geen kans toe kreeg. Kvind een heel leuke wagen, zelfs het interieur waar ik in het begin nix van moest hebben, valt best mee, ik vind het zelfs leuk en knap. Exterieur is ook knap, vooral in het zwart zoals hij daar stond. Enkel bij de instap achterin moet je je hoofd wel heel hard bukken of je zit tegen het koetswerk. Ook is het dashbord iets te veel naar voor geschoven, te monovolumeachtig... waarschijnlijk door het extra display voor de digitale km/u-teller dat er moest komen.

anyway, een paar pics:
                                    2015 BMW F11 520dA
                                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                                        honda prelude

vette bak
                                        mijnen oude rijdt met zo enen, kan er over meespreken

4ws, nee, geen 4wiel aandrijving, maar vierwiel-STURING :o
                                        The Power Of Dreams

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                                          waarschijnlijk de RSX. heb die hier ook al zien bollen.
                                          Spijtig dat ze hem niet invoeren, want het eens zo sportieve honda is toch wat van zijn pluimen verloren.
                                          bold, very bold

(misschien datta klopt voor de Europese, lees: Belgische Markt)
                                          The Power Of Dreams

Comment

Working...
                                          X