Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hangt af van wat ge "getjoened" noemt.
Volk, Rota, Enkei,..velgen vind ik niet tjoening, een volledige uitlaatlijn die verschrikkelijk luid is (),...
Met andere spoilers moeten ze wel niet afkomen, alsof de originele al niet groot genoeg is.
JDM-style
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Hangt af van wat ge "getjoened" noemt.
Volk, Rota, Enkei,..velgen vind ik niet tjoening, een volledige uitlaatlijn die verschrikkelijk luid is (),...
Met andere spoilers moeten ze wel niet afkomen, alsof de originele al niet groot genoeg is.
Edit: de ITR's van de posts hierboven is dus geen tjoening imho
dan zijn we het eens
Alhoewel sommige getjoenede itr me ook wel aanstaan, de ex van IntegraNos (is laatst nog op het forum voorbijgekomen, itr met airbrush op de zijkant die vroeger kompressor en nos had steken) bijvoorbeeld, hoewel ik hem niet echt knap kan noemen.
Sommige ITR's staan wel goed zonder spoiler, maar meestal mist er dan toch "iets"
dan zijn we het eens
Alhoewel sommige getjoenede itr me ook wel aanstaan, de ex van IntegraNos (is laatst nog op het forum voorbijgekomen, itr met airbrush op de zijkant die vroeger kompressor en nos had steken) bijvoorbeeld, hoewel ik hem niet echt knap kan noemen.
Sommige ITR's staan wel goed zonder spoiler, maar meestal mist er dan toch "iets"
Iedereen tuned naar zijn smaak natuurlijk.
Persoonlijk was ik vroeger meer geïntresseerd in optische tuning, nu steeds meer in motorische.
Die JDM voorkant op een ITR vind ik echt niets. Een ITR heeft dubbele koplampen.
Is net als een facelift neus op een Mercedes SLK ofzo, het past niet.
Een echte JDM kan ik wel smaken, maar dat is dan ook een RHD.
Die bouwpakketjes, nope, daar bedank ik voor.
Nee, een Europese of Amerikaanse ITR heeft de dubbele koplampen. The original is voor mij de Japanse versie --> vierkante koplampen.
Van alle ITR die ik weet rondrijden bij mij in de buurt (stuk of 3-4) is er geen enkele met de JDM-voorkant, enkel eentje met de USDM achterlichten. Dat maakt het voor mij specialer, plus het blijft OEM
Comment