Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HONDA Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • de vtec bij die 1.5 is bijna niet merkbaar, je krijgt er geen duuw van in je rug ofzo.
    de 1.5 vtec-e is gemaakt voor zuinigheid, daarom heeft hij ook een versnellingsbak met zeer lange verhoudingen. wij hebben dit in het echt getest, en dankzij deze lange versnellingsbak is hij niet of nauwelijks sneller dan de 1.4.
    een 1.5 vtec-e met de versnellingsbak van de 1.4 is dan weer wel een pak sneller.
    als ik van u was zou ik wel voor de 1.5 gaan als je eventueel nog wil gaan tunen. de 1.5 vtec-e is te tunen zonder turbo tot 150pk. en het blok blijft toch betrouwbaar. de 1.4 kan met de cilinderkop van een 1.6 esi tot een 130pk geraken.

    indien je goedkoop wil zijn met bijvoorbeeld verzekering en taxen, dan zou ik voor de 1.4 gaan met 75pk, als je de gaskleppakking van de 75pk versie veranderd voor die van de 90 pk versie, dan heb je 90pk. de motor is compleet hetzelfde als van de 1.4 90pk versie, maar dan gesmoord met een kleiner gat in de pakking bij de gasklep. dat is dus 15pk winst voor ongeveer 4euro als je het zelf kan. bij de garage kunnen ze dit ook goedkoop doen, dus je rijd met een 90pk 1.4 terwijl je heel goedkoop rijd op papier met een 75pk
    Last edited by ; 27/04/2009, 10:46.

    Comment


    • Thx voor uitleg

      Maar wat ik dan raar vind...is dat die civic's best hoog geprijsd zijn...3500 a 4000 euro en al meer dan 10 jaar oud...


      Dit vind ik dan wel weer nice, prijs & motor...
      Maarja...beetje teveel van het goede om mee te beginne...

      Comment


      • De gewone 1.4 nemen met 75pk, enigste verschil is dat de 75pk een begrenzende pakking heeft aan de inlaat. Dus gwn de 90pk pakking erin (kan je makkelijk zelf) en je hebt 90pk met de kosten van 75pk

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door TUNE*IT Bekijk Berichten
          De gewone 1.4 nemen met 75pk, enigste verschil is dat de 75pk een begrenzende pakking heeft aan de inlaat. Dus gwn de 90pk pakking erin (kan je makkelijk zelf) en je hebt 90pk met de kosten van 75pk

          dat had ik hierboven al uitgelegt


          dat blok van die 1.8 vti ziet er wel niet uit

          je kan best veel fun hebben met zo'n wagentje zonder een sterke motor erin hoor. zo'n 1.4 of 1.5 is zeker niet slecht.

          ik had zelf als eerste auto zo'n 1.4 civic en die beviel me prima voor dagelijks mee rond te rijden, wil je na een tijdje toch meer dan kan je nog altijd een andere kopen. zoals ik na een jaar mijn type-r gekocht heb :p

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

            Comment


            • Deze hier ook maar zetten







              Blijft toch 1 van m'n droomkarren
              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

              Comment


              • die rode nsx is idd een knappe wagen, toen wij met een honda hoop hadden afgesproken in duitsland om naar de nurburgring te rijden was die er ook bij. wat een machine

                die gele itr hierboven mag er ook wel wezen

                Comment


                • GEIL!

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door frederik type-r Bekijk Berichten
                    die rode nsx is idd een knappe wagen, toen wij met een honda hoop hadden afgesproken in duitsland om naar de nurburgring te rijden was die er ook bij. wat een machine
                    Hebt ge nog wat meer info over deze? Bijvoorbeeld of het een echte NSX-r is ofzo
                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                    Comment


                    • het is een acura nsx. zie je aan het logo vooraan en het opschrift in de achterlichtbalk. het is ook geen echte R want die zijn nooit linksgestuurd gemaakt. en in de type-r daar zitten standaard rode/ kevlar recaro kuipen in. en dat heeft deze ook niet
                      Last edited by ; 19/05/2009, 16:18.

                      Comment


                      • Omdat er Acura opstond had ik al m'n twijfels, rest van de dingen die ge opnoemt wist ik niet.

                        maar hij blijft
                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                        Comment


                        • + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          Comment


                          • Lekker! Motorisch ook gekieteld?

                            De spoiler mogen ze van mij wel houden.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
                              Lekker! Motorisch ook gekieteld?

                              De spoiler mogen ze van mij wel houden.
                              240pk, rolkooi enz.

                              Comment


                              • nog een fotoke van mijn R

                                Comment


                                • Blijft toch de knapste SUV van Honda vind ik



                                  Last edited by ; 16/07/2009, 23:12.

                                  Comment


                                  • 1000x beter dan het nieuwe, 'ronde' geval


                                    maja, nen honda moet ook ni mooi zijn, maar goed

                                    Comment


                                    • het 'ronde' geval heeft wel meer ruimte maar ziet er niet echt SUV genoeg uit...

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        1000x beter dan het nieuwe, 'ronde' geval


                                        maja, nen honda moet ook ni mooi zijn, maar goed
                                        Gelijk de Logo van mij grootmoeder, dat is echt ongelooflijk hoe iedereen van de familie daar graag mee rijdt terwijl die allemaal dagelijks veel dikkere bakken hebben om mee te rijden. Het is niks om wild van te worden maar je krijgt met de jaren meer en meer respect voor die dingen, gewoon omdat ze zo goed blijven doen waarvoor ze gemaakt zijn.
                                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                        '15 Volvo XC60 D3

                                        Comment


                                        • idd de honda jazz van men moeder is ook een aangenaam bakje.
                                          heel basic en plastieken interieur, maar de respons is goed.
                                          wimoptiek.be op

                                          Comment

                                          Working...
                                          X