Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou het vorige model Civic Type R willen kopen... (2003-2006), maar is 80 000 km niet al veel? Hij is wel altijd goed onderhouden en bij Honda zelf...
Ik zou het vorige model Civic Type R willen kopen... (2003-2006), maar is 80 000 km niet al veel? Hij is wel altijd goed onderhouden en bij Honda zelf...
80000km is niets als hij goed onderhouden is, Honda maakt prima motoren
idd, eigenlijk wel. Ik ben zaterdag met het 2007-2010 model gaan rijden... wel tof en gaat vooruit, maar miste wat 'beleving'... hopelijk vind ik dat straks terug in het vorig model.
idd, eigenlijk wel. Ik ben zaterdag met het 2007-2010 model gaan rijden... wel tof en gaat vooruit, maar miste wat 'beleving'... hopelijk vind ik dat straks terug in het vorig model.
Ben benieuwd, laat ons zeker even weten wat je er van vindt.
Ben benieuwd, laat ons zeker even weten wat je er van vindt.
Net terug... zalige auto ! Schakelt zeer vlot én kort, Vtec-zone is veel heftiger dan bij de nieuwe... meer hardcore, je hebt meer beleving. Je moet dan wel wat inboeten aan luxe (airco, flashy schermpjes, etc.) maar tenslotte koop je een auto om mee te rijden.
Net terug... zalige auto ! Schakelt zeer vlot én kort, Vtec-zone is veel heftiger dan bij de nieuwe... meer hardcore, je hebt meer beleving. Je moet dan wel wat inboeten aan luxe (airco, flashy schermpjes, etc.) maar tenslotte koop je een auto om mee te rijden.
Een goede vriend van me is iemand die er vrij intensief mee rijdt / heeft gereden, o.a. ook op de Ring etc.
als je zijn contactdata wil stuur dan een PM, denk dat ie je wel wat tips kan geven.
Was er alleszins zeer tevreden van - heb er zelf ook eens mee gereden, heerlijke kar imo.
Dat is ook mijn ondervinding, de ep is meer een racer terwijl de fn meer een concurrent probeert te zijn van de gti. (beter uitgerust, ziet er vanbinnen een stuk beter afgewerkt uit...)
Ik heb met mijn ep altijd heel graag gereden, en dat was een diesel
Comment