Mededeling
Collapse
No announcement yet.
HONDA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenZo waardevast vind ik een NSX eigenlijk niet... als je dat afzet tegen andere supercars.
Een NSX kostte dan ook niet 130-140k é
Moet in begin jaren '90 zo'n 70k geweest zijn.
Om dan na pakweg 15 jaar daar nog 25-30.000€ van over te houden.
Niet waardevast dus?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenSupercar is wel overdreven, zo snel is hij nu ook weer niet. Voor een sportwagen is hij wel erg waarde vast.
Zo'n NSX-R is ook verschrikkelijk snel als je BMI af en toe kijkt
NSX-R is extreem uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenSupercar is wel overdreven, zo snel is hij nu ook weer niet. Voor een sportwagen is hij wel erg waarde vast.
Zo'n NSX-R is ook verschrikkelijk snel als je BMI af en toe kijkt
Comment
-
In mijn ogen is de NSX zon-der twijfel een echte supersportwagen (en wat voor één!)
Op het vlak van pk's kon hij niet op tegen ferrari's, lambo's,... maar eens het parcours bochtig werd...Dank u Ayrton Senna voor de afstelling van het onderstel
NSX = dreamcar
*denkt terug aan Lower Level* (repost)
Comment
-
1.8 met 190 pk (of een beetje meer, vorig jaar nog een vermogensuitdraai gezien van een volledig stock ITR, 200pk op de kop)
Geluidsdemping: euh, wat is dat?
Toen hij uitkwam in Europa heeft Honda de ITR op 10 circuits laten rijden, 9 keer sneuvelde het ronde-record voor productiewagens onder de 2 liter.De 10de keer (Hongaro-ring dacht ik, staat ergens in een oude autogids) regende het. Niet slecht voor "maar" een atmo 1.8...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenGeluidsdemping: euh, wat is dat?
Toen hij uitkwam in Europa heeft Honda de ITR op 10 circuits laten rijden, 9 keer sneuvelde het ronde-record voor productiewagens onder de 2 liter.De 10de keer (Hongaro-ring dacht ik, staat ergens in een oude autogids) regende het. Niet slecht voor "maar" een atmo 1.8...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenJa, die autogids herlees ik soms eens
Cover met E46 tegen een rode rotsachtergrond, DC2 in een kader met zwarte achtergrond (was het ook niet een Franse DC2 die ze testten, daar waren 2 varianten.)
test/voorstelling van de BMW E46, rolls royce silver seraph, kort stukje over porsche 911,....
*schaamt zich dat hij autogidsen vanbuiten kent*Last edited by quadrifoglio; 04/02/2008, 20:36.
Comment
Comment