Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HONDA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
    Meneer is kenner zeker?
    If you say so

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      If you say so
      Nee zenne, ik insinueer niets, jij corrigeerde mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
        Nee zenne, ik insinueer niets, jij corrigeerde mij.
        Was zeker niet denigrerend/negatief bedoeld hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          Was zeker niet denigrerend/negatief bedoeld hoor
          Weet ik.

Comment

• ff mezelf quoten...
            Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
            Civic vti sedan
            Oké die moet exterieur standaard blijven, bompa-kar met zalige motor
            Op dit moment is er trouwens een Belg bezig met zo een sedan, turbo-kit naar 350pk en exterieur standaard behalve de velgen
            "kleine update in zijn project" ==> make that 597pk op dit moment
            zijn 1000cc injectors zijn aangekomen en de turbo blaast nu op 2.2bar, kar moet nog verder afgesteld worden...

600pk op de voorwielen
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• dat moet vooral een prachtig rookgordijn opleveren.

Comment

• Ik wil hem wel eens in actie zien op de sprints
                En rookgordijn, BWA gas doseren in de eerste versnellingen en dan voet naar beneden en GAAAAAN!

dagelijks programma gaat hij op 0,4 bar rijden trouwens, nog altijd meer dan genoeg pk's
                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Hier nog een Honda lover

S2002.jpg

Life is best between 6 and 9

Comment

• Is die S2000 de jouwe?
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Yes sir!

Comment

• Sinds een erg kort ritje met een nieuwe Civic ben ik ook liefhebber
                        De looks zijn nog niet mijn ding, maar het interieur en hoe 'ie rijdt is magistraal goed gewoon... als een perfect gegoten handschoen

Beschrijft zowat perfect het gevoel, wegligging heb ik wel niet kunnen testen, maar hier zeggen ze zelfs dat 'ie niet moet onderdoen voor een MINI...dat wilt toch wel al wat zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                          Sinds een erg kort ritje met een nieuwe Civic ben ik ook liefhebber
                          De looks zijn nog niet mijn ding, maar het interieur en hoe 'ie rijdt is magistraal goed gewoon... als een perfect gegoten handschoen

Beschrijft zowat perfect het gevoel, wegligging heb ik wel niet kunnen testen, maar hier zeggen ze zelfs dat 'ie niet moet onderdoen voor een MINI...dat wilt toch wel al wat zeggen
                          Ik heb hem nog altijd niet gereden, maar dat handschoen-gevoel is wel een feit dat ik ook ervoer.
                          Je zit redelijk laag en ver naar achter ten opzichte van het dash en de voorruit, maar dat stuurtje priemt dan helemaal het interieur in en die pook vlak ernaast... Erg touringcar allemaal.
                          Al een goed begin voor een leuke rij-ervaring, imo.
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik was verkocht vanaf de eerste meter achter het stuur, mét verkoper naast me!
                            En dat heb ik zelden tot nooit met een auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                              Ik was verkocht vanaf de eerste meter achter het stuur, mét verkoper naast me!
                              En dat heb ik zelden tot nooit met een auto
                              Vergelijk de motor eens met de E? Beide 2.2 viercilinders.
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• En zeer goed te vergelijken inderdaad

De Honda motor is vééél stiller en verfijnder dan de koffiemolen van de Mercedes, bij normaal rijden zou je écht niet zeggen dat je met een diesel rijdt, zonder dat je het weet plak je aan 4500 toeren...
                                Ik merkte wel een lichte vertraging op het gaspedaal, alsof er eerst een hoop computertjes een seconde moesten nadenken om te kijken of het wel oké was om gas te geven, dat heeft de E niet.
                                De E is sinds zijn vitaminekuur een héél pak lineairder geworden en trekt ook in 1 zucht door van 1800 toeren tot 4200 zonder af te nemen in vermogen. De Honda doet daar nog een schepje bovenop, deze klimt zo gemakkelijk en verfijnd in toeren dat je amper merkt dat het een turbodiesel is en gaat ook nog eens een paar 100 toeren verder zonder een krimp te geven.

Qua snelheidsgevoel zou je niet denken dat hij sneller is, want in de E voel je toch wel meer een stevige duw (heeft dan ook 60Nm en 30PK meer), maar een blik op de digitale kilometerteller en het verkeer rondom je verraad toch wel dat je minstens even snel vooruit gaat als het uiterlijk van de auto doet vermoeden

En het verbruik...tsja, met dezelfde rijstijl in de E zou ik makkelijk een litertje of 2 meer verbruiken denk ik

Echt, wat een kar

Comment

• Nieuwe Civic diesel is inderdaad super heerlijke auto.

Mijn favoriete demo .

Comment

• Hoe zit het eigenlijk werkelijk met de betrouwbaarheid daar bij jullie?

De verkoper zei me dat we in de werkplaats mochten zoeken naar een kapotte alternator of starter of wat dan ook en als we eentje vonden dat we een auto mochten uitkiezen

En jij hebt er waarschijnlijk al meer km's mee gemaakt, positieve/negatieve bevindingen?
                                    Ik probeer zoveel mogelijk negatief te zoeken om hem uit mijn hoofd te krijgen

Comment

• Nieuwe Civic is motorisch en technisch echt een súper auto.

Enige waar ze iets meer last van hebben is kleine prulletjes. Een tankklepje dat niet open gaat of een deurklink die vast zit ofzo...

Reden er achter is dat het geen Japanse Honda is, maar dat hij in Engeland gebouwd wordt onder supervisie van Japan.

Japanse Honda's zijn gewoonweg perfect.

Comment

• RRD wat vind je van de accord?

Comment

• Qua rijden een fantastische auto.

Eén van de beste voorwielaangedreven auto's op de markt, in mijn ogen.
                                          Kwalitatief zijn ze super en de dieselmotor presteert ook in de accord geweldig. Verslavende motor met heerlijke koppelcurve.

Qua design vind ik een Accord standaard wat tam. Maar mits wat dropwerk en een dikke velg is het absoluut een geweldige auto.

Comment

Working...
                                          X