Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HONDA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
    Dit wk-nd in een Accord Tourer gezeten (en natuurlijk vergeten foto's te trekken ) op de Sinksen-autoshow. Man man, wat een zee van ruimte! En ik weet niet wat jullie er van vinden, maar ik vind em razend knap

Wel een beetje boven budget...
    Die sedan versie hebben we nog even overwogen samen met de 9.3Saab om als opvolger van de Legacy te dienen.
    Maar prijs-kwaliteit gezien was ie inderdaad toch té duur ivm de Subaru maar heel comfortabele en mooie wagen vind ik!

Comment

Kennisen rijden met juist dezelfde. Ook dat blauw en met dat spiolertje achteraan. Weet wel niet welke motorversie. Ze heben allesinds ook die dubbele verchroomde uitlaat.
      Wel sportief gelijnd vind ik.

Comment

Ik weet ni aan wat het ligt ma ik heb een boon voor Honda, of eigenlijk wel...'t karakter. 'k heb zelf een simpel '98 civicske met ne 1.4 derin. das niks spectaculair ma 't is toch een formidabel blokje zenne. heel soepel en eens de 5000 toeren gepasseerd nog een extra duwtje. ook al is het geen bom, 't is wel plezierig rijden. 't stuurt vrij strak en plezierig alleen vind ik het stuur ietwat overbekrachtigd. Ik heb zo een donkerbruin vermoeden da ik met honda ga blijven rijden.

Comment

Prachtige kleur dat Grand Prix White. Moest ik ooit een S2000 kunnen kopen het zou een witte zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
            Moest ik ooit een S2000 kunnen kopen het zou een witte zijn.
            Bij mij een Subaru Impreza WRX STi!

Wat ik duidelijk wil maken is dat ik niet zie wat de S2000 zo geweldig maakt. Ok met 240pk is het een snelle auto, maar zo zijn er wel meer. Maar constant hoor je iedereen bezig van de S2000, wat een fantastische wagen. Zou dit iets te maken hebben met zijn filmsucces, bv the fast and the furious?

Wat ook een optie zou zijn is een Civic type-R van 25000 Euro en deze nog wat laten bijtunen voor +-10000 Euro.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dastof

Wat ik duidelijk wil maken is dat ik niet zie wat de S2000 zo geweldig maakt. Ok met 240pk is het een snelle auto, maar zo zijn er wel meer. Maar constant hoor je iedereen bezig van de S2000, wat een fantastische wagen. Zou dit iets te maken hebben met zijn filmsucces, bv the fast and the furious?

Wat ook een optie zou zijn is een Civic type-R van 25000 Euro en deze nog wat laten bijtunen voor +-10000 Euro.
              Voor mij is the fast and the furious eerder een reden om de wagen niet te mogen. Het is de motor die het hem doet denk ik. Een 2 liter VTEC motor die tot 9000 toeren gaat.

Comment

wat er zo fantastisch is aan nen S2000? 't rijplezier! en nee, van da niveau rijplezier zijn er ni overdreven veel

trouwens ne civic type voor 10.000€ tunen? waarom zou je dat doen? 'k heb mensen die auto's uitbouwen nooit goed begrepen. motorisch tunen, ok maar 't uiterlijk extreem gaan tunen? nee, bij de meeste is 't resultaat een verkrachting van den auto. Ikzelf zou aan ne civic type R weinig of niets veranderen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door soepap
                  wat er zo fantastisch is aan nen S2000? 't rijplezier! en nee, van da niveau rijplezier zijn er ni overdreven veel

trouwens ne civic type voor 10.000€ tunen? waarom zou je dat doen? 'k heb mensen die auto's uitbouwen nooit goed begrepen. motorisch tunen, ok maar 't uiterlijk extreem gaan tunen? nee, bij de meeste is 't resultaat een verkrachting van den auto. Ikzelf zou aan ne civic type R weinig of niets veranderen
                  Ik sprak niet over het uiterlijk, dat is af. Maar als je een razendsnelle auto wilt kan je evengoed de Civic (die al snel is) nemen, en dan deze nog iets opkietelen!

Comment

Ik sprak niet over het uiterlijk, dat is af. Maar als je een razendsnelle auto wilt kan je evengoed de Civic (die al snel is) nemen, en dan deze nog iets opkietelen!
                    aha, nog ne zeldzame motorisch nog wa tunen...altijd leuk natuurlijk. wa zou je der nog aan laten doen? 'k vermoed da ge da zo zot kunt maken als da ge zelf wilt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door soepap
                      aha, nog ne zeldzame motorisch nog wa tunen...altijd leuk natuurlijk. wa zou je der nog aan laten doen? 'k vermoed da ge da zo zot kunt maken als da ge zelf wilt
                      Ikzelf niet, zou niet weten waar te beginnen, maar zou bij verschillende tuners ten rade gaan en zien welke me het aantrekkelijkste aanbod doet. En op dit forum zijn die niet echt zeldzaam hoor. Wij zijn als het ware een stelletje (ik citeer de morgen) tuningfanaten! Nee maar er is ooit eens een poll geweest en daaruit bleek dat meer als 3/4 van de forumers radicaal tegen opvallende tuning was. Zeg nu zelf, liever een wolf in schaapskleren dan een schaap in wolfskleren!

Comment

nochtans is het straatbeeld gevuld met overdreven gedrochten die ni vooruit te branden zijn. zoals daar zijn : 206kes, saxokes met nen "dikken" 1100 e.d.
                        swoit, das offtopic zeker

Comment

De S2000 is ook een fantastische wagen!
                          Hij is stijlvol, en tegelijk ietwat bruut, heeft een fiscaal voordelige motor (qua jaarlijkse verkeersbelasting, over de BIV gaan we zwijgen ), is niet overdreven duur, het is een honda!, gaat waanzinnig hoog in de toeren, verbruikt niet té veel, gaat in 6,2 sec naar 100, is exclusief, ...

Een civic type R is tezeer een jonnybak
                          Andere wagens van het S2000 kaliber hebben ofwel het nadeel dat ze een grotere cilinderinhoud hebben (meer belasting, meer verbruik), ofwel dat ze té puur zijn (een impreza is bijv een puur rally ding)
                          Last edited by ; 04/08/2005, 01:34.

Comment

Ik vond de voorbumper van voor de facelift wel mooier.

Comment

Dat is de kleur voor een S2000!

Comment

Idd, deze is te afgerond, weinig aggresief en een beetje teveel MX5.
                                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Heeft honda een tijdje geleden, een speciale versie uitgebracht van de civic?
                                  Want in Erpe woont er iemand met een zwarte civic, volledig gespoten zoals hun F1-team. dus met de streepjescode op en ale reklame.
                                  Heb deze wagen vroeger ook al tegengekomen, maar van de week toch terug 3keer, daarmee dat het mij weer binnenschoot.

-edit-

even zitten googlen, en heb dit gevonden

De Honda-importeur heeft een apart actiemodel binnen de gelederen: een Civic die is uitgedost als BAR Formule 1-auto. Het speciale model komt ook naar Nederland.

De 3-deurs Honda Civic is in Duitsland leverbaar als 1,4i en 1,6i Sport BAR. Beide actiemodellen zijn voorzien van bestickering die lijkt op die van de BAR-Honda Formule 1-auto. Daarnaast is er een dakspoiler in Type-R stijl en zijn er 17 inch wielen. De burger-BAR´s zijn nu te bestellen. In mei wordt de auto leverbaar. Het actiemodel heeft een vanafprijs van 19.520 euro voor de 1,4-liter. De 1,6-liter versie kost 21.040 euro.
                                  Honda heeft besloten de speciale Civic in het programma op te nemen ´omdat het Formule 1-team vorig jaar een tweede plek in het kampioenschap heeft gehaald en dit seizoen veelbelovend is begonnen´. Inmiddels is echter bekend geworden dat het BAR-team dit jaar wegens technische onregelmatigheden twee wedstrijden is geschorst en dat alle punten die tot dusver in dit seizoen zijn behaald, worden afgenomen.
                                  Last edited by ; 31/08/2005, 11:22.

Comment

Ik heb gisteren ook zo-eentje gezien .

Comment

Gisteren heb ik en Honda Civic Coupe gezien, ma het model had ik nog nergens gezien, staat niet op site van Honda België.

Staat wel op Honda.com, zou dit een ingevoerd exemplaar zijn?

Model vond ik wel stukken geslaagder dan het huidige dat in hier verkocht wordt.

Achterkant en lichten hadden iets MB SL achtig

Comment

nog een reden waar die S2000 zijn imago vandaan haalt: number one in top gear's tevredenheids onderzoek dat ding heeft een superefficient onderstel, draait gigantisch hoge toeren, haalt een enorm hoog specifiek vermogen en is nog eens oerbetrouwbaar ook

ik zou er wel eens een dagje willen mee spelen/rijden maar om hem eigenlijk dagdaaglijks te rijden? nee dat denk ik niet, daarvoor is zo'n 2 zits cabrio niet praktisch genoeg.

Comment

• Ik ken iemand die dat ding voor dagelijks gebruik heeft:

rijdt er dagelijks mee naar het werk (ongeveer 30 km enkel)
                                          en gaat er ook mee op reis

Comment

Working...
                                          X