Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HONDA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sommigen zullen het zonde vinden maar ik hou ervan:

Comment

• De laatste please, eerste staat te laag en verkeerde velgen, tweede gewoon helmaal verkeerd, derde is acceptaleb mits andere velgen.

Wat is er mis met de Civic Type R OEM van dat jaar?

Last edited by ; 22/03/2008, 20:57.

Comment

• some more: K20 erin JDM integra

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Qua rijden een fantastische auto.

Eén van de beste voorwielaangedreven auto's op de markt, in mijn ogen.
          Kwalitatief zijn ze super en de dieselmotor presteert ook in de accord geweldig. Verslavende motor met heerlijke koppelcurve.

Qua design vind ik een Accord standaard wat tam. Maar mits wat dropwerk en een dikke velg is het absoluut een geweldige auto.
          En het interieur?

Comment

• Zo oem is die op jouw foto's toch niet. Die vind ik te grote velgen hebben en daarmee te hoog staan. Originele ek type r => andere velgen erop want die zijn niet meer van deze tijd, schroefset eronder en eventueel uitlaatlijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
              En het interieur?
              Ok als je de aluminium look hebt.

Ik vind de gebruikte houtsoorten afschuwelijk en plastiekerig, maar das natuurlijk persoonlijk .

Voor een groot persoon zouden de voorstoelen iets langer mogen zijn. Ik heb daar met mijn 1.80m geen last van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TUNE*IT Bekijk Berichten
                Sommigen zullen het zonde vinden maar ik hou ervan:
                JDM-style
                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TUNE*IT Bekijk Berichten
                  some more: JDM integra
                  Integra

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                    En zeer goed te vergelijken inderdaad

De Honda motor is vééél stiller en verfijnder dan de koffiemolen van de Mercedes, bij normaal rijden zou je écht niet zeggen dat je met een diesel rijdt, zonder dat je het weet plak je aan 4500 toeren...
                    Ik merkte wel een lichte vertraging op het gaspedaal, alsof er eerst een hoop computertjes een seconde moesten nadenken om te kijken of het wel oké was om gas te geven, dat heeft de E niet.
                    De E is sinds zijn vitaminekuur een héél pak lineairder geworden en trekt ook in 1 zucht door van 1800 toeren tot 4200 zonder af te nemen in vermogen. De Honda doet daar nog een schepje bovenop, deze klimt zo gemakkelijk en verfijnd in toeren dat je amper merkt dat het een turbodiesel is en gaat ook nog eens een paar 100 toeren verder zonder een krimp te geven.

Qua snelheidsgevoel zou je niet denken dat hij sneller is, want in de E voel je toch wel meer een stevige duw (heeft dan ook 60Nm en 30PK meer), maar een blik op de digitale kilometerteller en het verkeer rondom je verraad toch wel dat je minstens even snel vooruit gaat als het uiterlijk van de auto doet vermoeden

En het verbruik...tsja, met dezelfde rijstijl in de E zou ik makkelijk een litertje of 2 meer verbruiken denk ik

Echt, wat een kar
                    Dank!

Onderschatte kar.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                      ff mezelf quoten...

"kleine update in zijn project" ==> make that 597pk op dit moment
                      zijn 1000cc injectors zijn aangekomen en de turbo blaast nu op 2.2bar, kar moet nog verder afgesteld worden...

600pk op de voorwielen
                      Ik wou u net verbeteren tot ik zag dat ge het al zelf gedaan had
                      ABNORMAAL die civic 597pk gebouwd op een 1600CC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DC2 Bekijk Berichten
                        NIET normaal hè!

Is uw koppeling nu al gemaakt trouwes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                          NIET normaal hè!

Is uw koppeling nu al gemaakt trouwes?
                          Yep.
                          Binnen twee weken gaat hij naar Frank en Martin, p30ecu erin en afstellen maar
                          Frank is die nederlander met zijn 250pk in zen integra, NA

Comment

• 250 NA pk's uit een 1.8je

VET!

Comment

• S2000

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• NSX GT

Comment

• zonet een 'leuk' briefje gekregen van honda.

Geachte 'Honda Civic' eigenaar,

Naar aanleiding van de continue kwaliteitsaudits heeft Honda Belgium vastgesteld
                                  dat bepaalde auto's niet volledig beantwoorden aan de geldende Honda-
                                  kwaliteitsnormen.

Als de handrem, gewenst of ongewenst door het drukken op de vrijgaveknop,
                                  wordt aangetrokken, dan is er een risico dat de handrem niet voldoende
                                  vergrendeld is om het voertuig veilig op een helling te parkeren. Honda heeft
                                  daarom besloten om de betrokken handremgrendels, in het kader van een
                                  terugroepactie en in verband met de veiligheid, te vervangen.

De reparatie wordt kosteloos uitgevoerd en neemt ongeveer twee uur in beslag.
                                  Wij verzoeken u echter om uw voertuig een halve dag bij de dealer achter te laten
                                  in verband met de planning van de dealer.

Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak, maar wij zijn ervan overtuigd dat deze maatregel zal bijdragen tot uw blijvende tevredenheid over uw 'Honda Civic'.

Dat wordt dus een dagje rondrijden met een Jazz
                                  Last edited by Bennyvc; 21/05/2008, 15:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DC2 Bekijk Berichten

Meer info ? link ?

dit wil ik wel eens zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bennyvc Bekijk Berichten
                                      zonet een 'leuk' briefje gekregen van honda.

Geachte 'Honda Civic' eigenaar,

Naar aanleiding van de continue kwaliteitsaudits heeft Honda Belgium vastgesteld
                                      dat bepaalde auto's niet volledig beantwoorden aan de geldende Honda-
                                      kwaliteitsnormen.

Als de handrem, gewenst of ongewenst door het drukken op de vrijgaveknop,
                                      wordt aangetrokken, dan is er een risico dat de handrem niet voldoende
                                      vergrendeld is om het voertuig veilig op een helling te parkeren. Honda heeft
                                      daarom besloten om de betrokken handremgrendels, in het kader van een
                                      terugroepactie en in verband met de veiligheid, te vervangen.

De reparatie wordt kosteloos uitgevoerd en neemt ongeveer twee uur in beslag.
                                      Wij verzoeken u echter om uw voertuig een halve dag bij de dealer achter te laten
                                      in verband met de planning van de dealer.

Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak, maar wij zijn ervan overtuigd dat deze maatregel zal bijdragen tot uw blijvende tevredenheid over uw 'Honda Civic'.

Dat wordt dus een dagje rondreiden met een Jazz
                                      Cornflakesbucht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                                        Cornflakesbucht
                                        Huh?

Comment

• omg ziet dat af 'rondreiden' ik verdien kletsen

Comment

Working...
                                          X