Sommigen zullen het zonde vinden maar ik hou ervan:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
HONDA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenQua rijden een fantastische auto.
Eén van de beste voorwielaangedreven auto's op de markt, in mijn ogen.
Kwalitatief zijn ze super en de dieselmotor presteert ook in de accord geweldig. Verslavende motor met heerlijke koppelcurve.
Qua design vind ik een Accord standaard wat tam. Maar mits wat dropwerk en een dikke velg is het absoluut een geweldige auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenEn het interieur?
Ik vind de gebruikte houtsoorten afschuwelijk en plastiekerig, maar das natuurlijk persoonlijk .
Voor een groot persoon zouden de voorstoelen iets langer mogen zijn. Ik heb daar met mijn 1.80m geen last van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TUNE*IT Bekijk BerichtenSommigen zullen het zonde vinden maar ik hou ervan:
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEn zeer goed te vergelijken inderdaad
De Honda motor is vééél stiller en verfijnder dan de koffiemolen van de Mercedes, bij normaal rijden zou je écht niet zeggen dat je met een diesel rijdt, zonder dat je het weet plak je aan 4500 toeren...
Ik merkte wel een lichte vertraging op het gaspedaal, alsof er eerst een hoop computertjes een seconde moesten nadenken om te kijken of het wel oké was om gas te geven, dat heeft de E niet.
De E is sinds zijn vitaminekuur een héél pak lineairder geworden en trekt ook in 1 zucht door van 1800 toeren tot 4200 zonder af te nemen in vermogen. De Honda doet daar nog een schepje bovenop, deze klimt zo gemakkelijk en verfijnd in toeren dat je amper merkt dat het een turbodiesel is en gaat ook nog eens een paar 100 toeren verder zonder een krimp te geven.
Qua snelheidsgevoel zou je niet denken dat hij sneller is, want in de E voel je toch wel meer een stevige duw (heeft dan ook 60Nm en 30PK meer), maar een blik op de digitale kilometerteller en het verkeer rondom je verraad toch wel dat je minstens even snel vooruit gaat als het uiterlijk van de auto doet vermoeden
En het verbruik...tsja, met dezelfde rijstijl in de E zou ik makkelijk een litertje of 2 meer verbruiken denk ik
Echt, wat een kar
Onderschatte kar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenff mezelf quoten...
"kleine update in zijn project" ==> make that 597pk op dit moment
zijn 1000cc injectors zijn aangekomen en de turbo blaast nu op 2.2bar, kar moet nog verder afgesteld worden...
600pk op de voorwielen
ABNORMAAL die civic 597pk gebouwd op een 1600CC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DC2 Bekijk BerichtenIk wou u net verbeteren tot ik zag dat ge het al zelf gedaan had
Is uw koppeling nu al gemaakt trouwes?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenNIET normaal hè!
Is uw koppeling nu al gemaakt trouwes?
Binnen twee weken gaat hij naar Frank en Martin, p30ecu erin en afstellen maar
Frank is die nederlander met zijn 250pk in zen integra, NA
Comment
-
-
zonet een 'leuk' briefje gekregen van honda.
Geachte 'Honda Civic' eigenaar,
Naar aanleiding van de continue kwaliteitsaudits heeft Honda Belgium vastgesteld
dat bepaalde auto's niet volledig beantwoorden aan de geldende Honda-
kwaliteitsnormen.
Als de handrem, gewenst of ongewenst door het drukken op de vrijgaveknop,
wordt aangetrokken, dan is er een risico dat de handrem niet voldoende
vergrendeld is om het voertuig veilig op een helling te parkeren. Honda heeft
daarom besloten om de betrokken handremgrendels, in het kader van een
terugroepactie en in verband met de veiligheid, te vervangen.
De reparatie wordt kosteloos uitgevoerd en neemt ongeveer twee uur in beslag.
Wij verzoeken u echter om uw voertuig een halve dag bij de dealer achter te laten
in verband met de planning van de dealer.
Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak, maar wij zijn ervan overtuigd dat deze maatregel zal bijdragen tot uw blijvende tevredenheid over uw 'Honda Civic'.
Dat wordt dus een dagje rondrijden met een JazzLast edited by Bennyvc; 21/05/2008, 15:23.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DC2 Bekijk BerichtenIk wou u net verbeteren tot ik zag dat ge het al zelf gedaan had
Meer info ? link ?
dit wil ik wel eens zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bennyvc Bekijk Berichtenzonet een 'leuk' briefje gekregen van honda.
Geachte 'Honda Civic' eigenaar,
Naar aanleiding van de continue kwaliteitsaudits heeft Honda Belgium vastgesteld
dat bepaalde auto's niet volledig beantwoorden aan de geldende Honda-
kwaliteitsnormen.
Als de handrem, gewenst of ongewenst door het drukken op de vrijgaveknop,
wordt aangetrokken, dan is er een risico dat de handrem niet voldoende
vergrendeld is om het voertuig veilig op een helling te parkeren. Honda heeft
daarom besloten om de betrokken handremgrendels, in het kader van een
terugroepactie en in verband met de veiligheid, te vervangen.
De reparatie wordt kosteloos uitgevoerd en neemt ongeveer twee uur in beslag.
Wij verzoeken u echter om uw voertuig een halve dag bij de dealer achter te laten
in verband met de planning van de dealer.
Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak, maar wij zijn ervan overtuigd dat deze maatregel zal bijdragen tot uw blijvende tevredenheid over uw 'Honda Civic'.
Dat wordt dus een dagje rondreiden met een Jazz
Comment
-
Comment