Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HONDA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Geen idee of dat deze is.
    De verkoper van Honda sprak erover dat die in januari 2009 in de showroom zou staan. En qua prijsklasse tussen de 20 000 en 30 000 euro zou liggen.

Ben benieuwd naar de nieuwe Accord Tourer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk Berichten
      Wat een geluid !! Er zijn weinig 4 cilinder die zo extreem goed klinken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
        Geen idee of dat deze is.
        De verkoper van Honda sprak erover dat die in januari 2009 in de showroom zou staan. En qua prijsklasse tussen de 20 000 en 30 000 euro zou liggen.

Ben benieuwd naar de nieuwe Accord Tourer...
        Heb dat toch een tijd terug eens een autoprogramma gehoord dat die CR-Z de "nieuwe CR-X" ging worden.
        Zou ook een hybride versie van komen.

En wat de Accord betreft, ik vind het vooral vreemd dat de nieuwe tourer minder kofferruimte heeft dan he oude model
        Mensen die dus graag een grote koffer hebben kopen best nog snel even het oude model!
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Beste HONDA-lovers.

Hier een vraagje dat specifiek naar jullie gericht is.
          Ik vind de Honda Civic echt een machtige wagen, maar de BIV ligt wat hoog door de 2.2 iCDTI-motor. Deze motorversie is de enige dieselkeuze die je hebt. Concreet; heeft Honda toevallig (bekende) plannen om een tweede dieselmotorisatie door te voeren voor de Civic, of blijft het enkel bij deze?

Comment

• Ik vrees dat het voorlopig bij die 2.2 zal blijven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
              Beste HONDA-lovers.

Hier een vraagje dat specifiek naar jullie gericht is.
              Ik vind de Honda Civic echt een machtige wagen, maar de BIV ligt wat hoog door de 2.2 iCDTI-motor. Deze motorversie is de enige dieselkeuze die je hebt. Concreet; heeft Honda toevallig (bekende) plannen om een tweede dieselmotorisatie door te voeren voor de Civic, of blijft het enkel bij deze?
              Er komt wel een andere diesel maar dat wordt ook een 2.2.
              Wordt einde volgend jaar.

Comment

• Honda stunt met spectaculaire livereclame
                Autoconstructeur Honda heeft op de Britse tv-zender Channel 4 op wel erg originele wijze reclame gemaakt. De firma kocht een volledig reclameblok en gebruikte die drie minuten om helemaal live een spectaculaire valschermsprong uit te zenden. In de eenmalige spot vormden zestien parachutespringers achtereenvolgens de letters H-O-N-D-A door in vrije val hun lichamen aan elkaar te schakelen.

De stunt was vooraf twintig keer geoefend. Voor het geval dat het weer te slecht zou zijn lag er een opgenomen valschermsprong klaar

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Honda stunt met spectaculaire livereclame
                  Autoconstructeur Honda heeft op de Britse tv-zender Channel 4 op wel erg originele wijze reclame gemaakt. De firma kocht een volledig reclameblok en gebruikte die drie minuten om helemaal live een spectaculaire valschermsprong uit te zenden. In de eenmalige spot vormden zestien parachutespringers achtereenvolgens de letters H-O-N-D-A door in vrije val hun lichamen aan elkaar te schakelen.

De stunt was vooraf twintig keer geoefend. Voor het geval dat het weer te slecht zou zijn lag er een opgenomen valschermsprong klaar

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Wacko!

Comment

• Weet er iemand hoeveel tijd het kost (en dus ook eigenlijk hoeveel het mij zal kosten) om de kleppen te regelen van de nieuwe honda civic 1.8??

Ik wou er lpi inleggen maar heb gehoord dat deze motoren er nie zo goed tegen konden wegens geen geharde cilinderkop, maar ik doe maar 15000km's per jaar dus als ik kan rijden met elk jaar de kleppen te regelen en zo dan 70000 a 10000km kan doen zonder een nieuwe cilinderkop en klepzittingen heb ik mijn geld er al lang uitgehaald (revisie kost ongeveer 1500 euro naar't schijnt)...

iemand dus enig idee??

Comment

• Iemand van hier uit de buurt z'n integra type R

Jap spec voorkant en achterbumper gestoken, wat een kar

Comment

• JDM-onderdelen

Lijken mij trouwens ook de JDM 16 inch velgen ipv de standaard 15 inch Europese velgen
                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• goed mogelijk

droomkar iig.

Comment

• Die ziet er ook prachtig uit, heeft een tijdje op kapaza gestaan dacht ik. Is dit de nieuwe eigenaar of is hij niet verkocht geweest ?

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Jammer dat deze niet naar België is gekomen, civic fd type R, vind ik persoonlijk mooier dan de FN-reeks.

Comment

• Ik vind het vooral spijtig dat de civic coupe niet naar België komt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk Berichten
                                    Jammer dat deze niet naar België is gekomen, civic fd type R, vind ik persoonlijk mooier dan de FN-reeks.

Toch heb ik er zo al eentje gezien in ons land, import.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                      Ik vind het vooral spijtig dat de civic coupe niet naar België komt!
                                      Ja die ook ja.

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                      Toch heb ik er zo al eentje gezien in ons land, import.
                                      Maar dat is dan rechts stuur? Voor dagelijks gebruik niet zo handig denk ik.

Voor mij een civic sedan met de 2.2 ctdi in graag!

Comment

• Zo als dit vind ik die fn best wel knap!

Maar dat mag enkel op een Type R met turbo, anders is het tjoening.

Comment

• Test van de acura integra type R, uit Car and Driver van 1997.

bron: http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=5388

Comment

Working...
                                          X