ITR blijft
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
HONDA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenITR blijft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk BerichtenJammer dat er zo veel getjoened zijn.
Volk, Rota, Enkei,..velgen vind ik niet tjoening, een volledige uitlaatlijn die verschrikkelijk luid is (),...
Met andere spoilers moeten ze wel niet afkomen, alsof de originele al niet groot genoeg is.
JDM-style
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenHangt af van wat ge "getjoened" noemt.
Volk, Rota, Enkei,..velgen vind ik niet tjoening, een volledige uitlaatlijn die verschrikkelijk luid is (),...
Met andere spoilers moeten ze wel niet afkomen, alsof de originele al niet groot genoeg is.
JDM-style
JDM is geen tjoening.
Eigelijk liefst nog een ITR zonder spoiler
Hier nog een filmpje met allemaal ITR's
Expo 4 Teaser
Edit: de ITR's van de posts hierboven is dus geen tjoening imho
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk BerichtenTjoening
JDM is geen tjoening.
Eigelijk liefst nog een ITR zonder spoiler
Hier nog een filmpje met allemaal ITR's
Expo 4 Teaser
Edit: de ITR's van de posts hierboven is dus geen tjoening imho
Alhoewel sommige getjoenede itr me ook wel aanstaan, de ex van IntegraNos (is laatst nog op het forum voorbijgekomen, itr met airbrush op de zijkant die vroeger kompressor en nos had steken) bijvoorbeeld, hoewel ik hem niet echt knap kan noemen.
Sommige ITR's staan wel goed zonder spoiler, maar meestal mist er dan toch "iets"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtendan zijn we het eens
Alhoewel sommige getjoenede itr me ook wel aanstaan, de ex van IntegraNos (is laatst nog op het forum voorbijgekomen, itr met airbrush op de zijkant die vroeger kompressor en nos had steken) bijvoorbeeld, hoewel ik hem niet echt knap kan noemen.
Sommige ITR's staan wel goed zonder spoiler, maar meestal mist er dan toch "iets"
Persoonlijk was ik vroeger meer geïntresseerd in optische tuning, nu steeds meer in motorische.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 914 Bekijk BerichtenDie JDM voorkant op een ITR vind ik echt niets. Een ITR heeft dubbele koplampen.
Is net als een facelift neus op een Mercedes SLK ofzo, het past niet.
Een echte JDM kan ik wel smaken, maar dat is dan ook een RHD.
Die bouwpakketjes, nope, daar bedank ik voor.
Van alle ITR die ik weet rondrijden bij mij in de buurt (stuk of 3-4) is er geen enkele met de JDM-voorkant, enkel eentje met de USDM achterlichten. Dat maakt het voor mij specialer, plus het blijft OEM
Comment
-
@ Flow: fenomenaal lekkere ITR!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk BerichtenDe tape op de motorkap was er omdat de motorkap ineens openging .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten@ Flow: fenomenaal lekkere ITR!!
Zalig!!!
De dc5 zal, jammer genoeg voor Honda nooit de status krijgen die de dc2 geniet.
@ Flow: motorisch ook aangepast? of stock?
Comment
-
Blok is pas gereviseerd .
Motor :
Brain crower kleppen
JUN stage 3 Nokkenassen
JUN klepveren
JUN Titanium klepveerschotels .
Spoon 68mm gasklep
Spoon collecteur
Spoon middenpijp
JDM ITR catalysator
Mugen intake
Dat is het zowat motorisch denk ik , maar ik heb nog geen cijfers want de wagen moet nog deftig afgesteld worden .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenSpoon
Zonder de blauwe snuit en stickers (als dagelijks gebruik..)
prOn
Comment
Comment