Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
euhm zelfs na uwe post nog eens gelezen te hebben zie ik niet in waar je naartoe wil hoor
grmbl, hier nen quote dan:
Oorspronkelijk geplaatst door logic
anyways, ik was verliefd totdat ik achter het stuur plaatsnam... 1m95 hiero. Hoofdruimte viel goed mee (in tegenstelling tot een Lotus Elise waar ik helemaal niet in kan).
en dan zeg je tegen mij:
Oorspronkelijk geplaatst door soepap
ge moet u eens proberen in een opel speedster te wringen, of een elise....
in belgië? da model? die civic AMA of hoe heet em daar ja, ma deze toch niet?
In 2000 kon je die officieel kopen, weliswaar slechts in een beperkte oplage. Toen is deze wagen ook voorgesteld aan de pers, nu is ie via via nogwel beschikbaar (voor geitewollen sokken liefhebbers en groene organisaties) maar er wordt geen bal reclame meer over gemaakt.
in belgië? da model? die civic AMA of hoe heet em daar ja, ma deze toch niet?
IMA :p
Btw, iemand al nieuwe civic's gespot ? M'n vader vindt het een mooi machien, maar kgeloof hem toch niet voork ook ene int echt zie hoor. Op foto's lijkt hij echt LELIJK :p
IMA :p
Btw, iemand al nieuwe civic's gespot ? M'n vader vindt het een mooi machien, maar kgeloof hem toch niet voork ook ene int echt zie hoor. Op foto's lijkt hij echt LELIJK :p
grtz
vond jouw vader je een mooie baby toen je geboren werd ? (efkes boel stoken en de familie )
Slaat die eerste nu op mn vader of op de civic
Ja we gaan dermee ophouden :p
....
Dus volgens mij: Mn vader vindt de Civic mooi , ook mij als baby.
Wat ik van mijzelf vond vroeger, ben'k al vergeten ondertss (is trouwens ook beetje te egocentrisch)
Comment