Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HONDA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DC2 Bekijk Berichten
    Zonder de blauwe snuit en stickers (als dagelijks gebruik..)
    prOn
    Van mij zou de blauwe snuit zeker mogen blijven, spoon-kleuren
    En als ge dan toch al een blauw-gele auto hebt die heel de buurt bijeen kan krijsen, dan kunt ge evengoed die stickers ook erop laten he
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Nog een klassieker: de CRX

Deze is naar mijn smaak, K20- powered

Liefst van al een (aan de buitenkant) standaard crx, geen polyesterprullen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Ik vind het vooral spijtig dat de civic coupe niet naar België komt!

Zou het niet mogelijk zijn om zo een Honda Civic Coupé via de dealer te laten importeren??
        Last edited by knight-rider; 10/11/2008, 01:45.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          Zou het niet mogelijk zijn om zo een Honda Civic Coupé via de dealer te laten importeren??
          Dat denk ik niet, volgens mij ga je meer geluk hebben bij een onafhankelijke importeur.

Comment

• Droom

Comment

• Man man man

Comment

• 3 witte Hondas op die laatste foto.

Comment

• Onlangs mijn allereerste wagen gekocht, om mee te leren rijden (voorlopig rijbewijs) en het is toch wel een Honda geworden.

Comment

• Ik heb het hier al een gehad over de civic coupé, maar eerlijk gezegd, ik vraag miij af waarom Honda hier bij ons geen coupé's meer op de markt brengt
                    Ze hebben thans toch een mooie Civic coupé en een mooie Accord coupé in hun gamma!

Civic

Accord
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Mooi uitgeruste Honda Civic

Last edited by J3nkins; 13/01/2009, 21:35.

Comment

• 2009 wordt het laatste jaar dat honda de s2000 zal produceren, nadat honda dus nagenoeg elke sportieve wagen die het nog ging uitbrengen van tafel veegde verdwijnt ook dit icoon!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bennyvc Bekijk Berichten
                          2009 wordt het laatste jaar dat honda de s2000 zal produceren, nadat honda dus nagenoeg elke sportieve wagen die het nog ging uitbrengen van tafel veegde verdwijnt ook dit icoon!

http://vtec.net/news/news-item?news_item_id=811748

Toch gaan ze nog een speciale editie uitbrengen van de S2000!

bron: http://www.hln.be/hln/nl/940/Autonie...da-S2000.dhtml

"Honda trekt zoals eerder gemeld definitief de stekker uit voor de S2000. Maar voor dat gebeurt eind juni van dit jaar, is er nog een speciale 'Ultimate Edition' als afscheid.

Je zal 'm gemakkelijk herkennen met z'n 'Grand Prix White' koetswerk, grafietkleurige velgen en een rood lederen interieur. Een naamplaatje met het nummer binnen de speciale serie moet aangeven hoe uniek elk exemplaar is.

De motor blijft dezelfde hoogtoerige 2.0 liter van 240 pk. Die viel in de bijna tien jaar van z'n bestaan zo'n vijf keer in de prijzen als 'Engine of the Year' in de klasse tot 2.2 liter.

Sinds de introductie in 1999 heeft Honda meer dan 110.000 exemplaren verkocht wereldwijd. Het gros daarvan in de VS, in Europa waren dat er net geen 20.000. De S2000 Ultimate Edition beleeft z'n wereldpremière op 3 maart op het autosalon van Genève."

Last edited by ; 02/02/2009, 17:09.

Comment

• Comment

• Die reclame voor de Honda Jazz is echt belachelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                Die reclame voor de Honda Jazz is echt belachelijk
                                New Punk?

Comment

• Hier deze vond ik wel goe gemaakt

Comment

• leuk dat er hier nog wat honda-minded mensen zitten

de mijne :

en op de nurburgring ermee:

Comment

• schitterende wagen kerel, velgen staan em beeldig !

Comment

• ineens gaat de deurbel, en dit stond voor de deur. iemand kwam die eens laten zien omdat hij wist dat ik honda liefhebber ben. ook eens meegereden met die auto. wat een machine, met zijn 275pk zeker niet sloom. maar het gevoel als die wagen doortrekt is subliem, dat geluid die vtec, prachtig stukje techiek van honda

foto's:

Comment

• Prachtige wagen, heb nog maar een keer zo eentje irl gezien.
                                          Ge ziet ze echt niet veel op de baan.

Comment

Working...
                                          X