Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HONDA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een stuk of 7 in totaal gezien (waarvan 5 nsx'en op een rij stonden)
    NSX hoort wel in mijn droomgarage, zalig stuk techniek

*gaat nog wat dromen*

Last edited by quadrifoglio; 19/02/2009, 19:27.
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frederik type-r Bekijk Berichten
      ineens gaat de deurbel, en dit stond voor de deur. iemand kwam die eens laten zien omdat hij wist dat ik honda liefhebber ben. ook eens meegereden met die auto. wat een machine, met zijn 275pk zeker niet sloom. maar het gevoel als die wagen doortrekt is subliem, dat geluid die vtec, prachtig stukje techiek van honda

foto's:

Knap, alleen zou ik de kleur anders nemen, volledig Alu-unibody frame trouwens.

Comment

• ja idd de kleur was ook niet echt mijn smaak voor een nsx. en de velgen ook niet, maar het is en blijft een unieke auto

Comment

• ik zal hier eens wat hondatjes posten naar mijn smaak

Comment

• Deze vind ik ook wel mooi:

Comment

• En nog een blauwe CTR om het af te leren

Comment

• Die zwarte NSX is prachtig!

Comment

• Jap Car - Night Bar (Meet'n Greet) 11 April Leuven

Er gaat dus op 11 April een Meet'n Greet doorgaan, op de parking van Autostop Leuven. Vanaf 19u ben je welkom.
                  Is zeer makkelijk te bereiken.
                  Ligt op 800m van afrit autostrade. En geen probleem voor verlaagde wagens.

Ik ga er een beetje mijn eigen concept van maken, samen met men crew van Cruiserz. Deze meet is voor alle Jap Cars
                  Alle Jap merken zijn welkom.

Naast een normale meet'n greet, komt er dus ook een mobiele toog te staan.
                  -Er zal 1 drankje gratis zijn.
                  De rest zal je kunnen verkrijgen aan een schappelijke prijs.
                  -Er is een tent aanwezig van 6x3m indien regen.
                  - Mini terrasje.
                  -Is een mooie locatie voor de nodige fotoshoots.

OPGELET: De winkel zelf is op dat moment gesloten.
                  Zaterdags wel open van 8.15u tot 16.30u

Ik ga dit gewoon eens proberen om mss meer volk te kunnen bereiken.
                  Leuven ligt mss iets centraler voor velen.

Graag ook even u geluid (muziek en motor) te beperken bij vertrek, er zijn enkele buren.
                  (Hou je 800m in en speel dan )

Graag een seintje wie er zou kunnen en willen komen.
                  Zo kan ik ook een kleine inschatting maken.
                  Dit vooral voor de drank.

Comment

• Praktisch...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Praktisch...

Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door booster Bekijk Berichten
                        Er gaat dus op 11 April een Meet'n Greet doorgaan, op de parking van Autostop Leuven. Vanaf 19u ben je welkom.
                        Is zeer makkelijk te bereiken.
                        Ligt op 800m van afrit autostrade. En geen probleem voor verlaagde wagens.

Ik ga er een beetje mijn eigen concept van maken, samen met men crew van Cruiserz. Deze meet is voor alle Jap Cars
                        Alle Jap merken zijn welkom.

Naast een normale meet'n greet, komt er dus ook een mobiele toog te staan.
                        -Er zal 1 drankje gratis zijn.
                        De rest zal je kunnen verkrijgen aan een schappelijke prijs.
                        -Er is een tent aanwezig van 6x3m indien regen.
                        - Mini terrasje.
                        -Is een mooie locatie voor de nodige fotoshoots.

OPGELET: De winkel zelf is op dat moment gesloten.
                        Zaterdags wel open van 8.15u tot 16.30u

Ik ga dit gewoon eens proberen om mss meer volk te kunnen bereiken.
                        Leuven ligt mss iets centraler voor velen.

Graag ook even u geluid (muziek en motor) te beperken bij vertrek, er zijn enkele buren.
                        (Hou je 800m in en speel dan )

Graag een seintje wie er zou kunnen en willen komen.
                        Zo kan ik ook een kleine inschatting maken.
                        Dit vooral voor de drank.

ik kom waarschijnlijk

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Eigenlijk ben jij gewoon een Honda fan, die BMW's zijn gewoon een poging om populair te worden op het forum

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Word alweer een leuke dag.
                                    Er is dus vanalles te doen en te zien.
                                    Cruiserz Car Club zal instaan voor het goede verloop van de honda parking en alles wat er rond draait van extra activiteiten en shops.
                                    Wij zullen deze ook nog inkleden en zijn ook nog op zoek voor nog extra activiteiten. We zien nog wel wat we extra kunne regelen.

Tuning Show ism Cruiserz car club, Stuntshow ism stuntteam Delporte, Demo airbrush ism airbrush studio Ribbi, Ganse dag dj's, Crashsimulator, Bbq, drinks, enz.... Een ganse dag animatie voor de honda liefhebber.

Iedere deelnemer aan de tuningshow krijgt bbq voor twee personen. Enkel Honda's uiteraard. Meerdere prijzen te winnen.

DIT WORD EEN VAN DE TOPPERS VAN HET JAAR JONGENS

Meer info over de laatste activiteite,... volgt later.
                                    Trommel gerust veel volk op want er is redelijk wat plek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

die civic is van een vriend van mij, is echt een dikke bak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door booster Bekijk Berichten
                                        Word alweer een leuke dag.
                                        Er is dus vanalles te doen en te zien.
                                        Cruiserz Car Club zal instaan voor het goede verloop van de honda parking en alles wat er rond draait van extra activiteiten en shops.
                                        Wij zullen deze ook nog inkleden en zijn ook nog op zoek voor nog extra activiteiten. We zien nog wel wat we extra kunne regelen.

Tuning Show ism Cruiserz car club, Stuntshow ism stuntteam Delporte, Demo airbrush ism airbrush studio Ribbi, Ganse dag dj's, Crashsimulator, Bbq, drinks, enz.... Een ganse dag animatie voor de honda liefhebber.

Iedere deelnemer aan de tuningshow krijgt bbq voor twee personen. Enkel Honda's uiteraard. Meerdere prijzen te winnen.

DIT WORD EEN VAN DE TOPPERS VAN HET JAAR JONGENS

Meer info over de laatste activiteite,... volgt later.
                                        Trommel gerust veel volk op want er is redelijk wat plek.

ik zal net zoals bij de meet in leuven aanwezig zijn, hopelijk is tegen dan de schade die ik op het circuit opgelopen heb gerepareerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frederik type-r Bekijk Berichten
                                          die civic is van een vriend van mij, is echt een dikke bak
                                          Jup knappe R, zit ook op cleaned zeker?
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

Working...
                                          X