Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HONDA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door frederik type-r Bekijk Berichten
    ik zal net zoals bij de meet in leuven aanwezig zijn, hopelijk is tegen dan de schade die ik op het circuit opgelopen heb gerepareerd
    Is heel goed Had wel verwacht da je zou komen
    En met of zonder schaden, een babbeltje me het honda volk is altijd leuk he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
      Jup knappe R, zit ook op cleaned zeker?
      Is dat geen sport?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
        Is dat geen sport?
        is zelfs geen sport, dat is een 1.4 maar blijft een dikke bak

Comment

is zelfs geen sport, dat is een 1.4 maar blijft een dikke bak
          Sport was er ook in 1.4 hoor, ik ben het topic op 1 of ander forum vroeger is tegengekomen toen ik wat info zocht over mogelijke velgen- en bandenmaten. Dacht dat het een fl sport was met pfl achterlichten, maar ik kan altijd mis zijn.

Is inderdaad 1 van de mooiere EP's die er in België rondrijden.

Comment

• ahzo, ja dat er een 1.4 sport was wist ik ook. maar ik wist niet dat dit een sport was. ja hij heeft idd pfl achterlichten in zijn fl civic zitten, net zoals ik binnekort ga hebben

Comment

• Omg...31 mei wordt een meetings dag in belgië in de buurt van Limburg
              - A5/S5 meeting
              - Misschien A3 meeting
              - Honda meeting

Maarja zovéél te beter

Comment

• dan maar hopen dat die elkaar tegen komen onderweg naar huis

Comment

ahzo, ja dat er een 1.4 sport was wist ik ook. maar ik wist niet dat dit een sport was. ja hij heeft idd pfl achterlichten in zijn fl civic zitten, net zoals ik binnekort ga hebben
                  Sport was er in 1.4, 1.6 en 1.7ctdi.
                  Op zwart staan de pfl achterlichten imo ook beter!

Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                  Omg...31 mei wordt een meetings dag in belgië in de buurt van Limburg
                  - A5/S5 meeting
                  - Misschien A3 meeting
                  - Honda meeting

Maarja zovéél te beter
                  Honda meeting???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                    Omg...31 mei wordt een meetings dag in belgië in de buurt van Limburg
                    - A5/S5 meeting
                    - Misschien A3 meeting
                    - Honda meeting

Maarja zovéél te beter
                    En Dreams on Wheels in Oostrozebeke, wordt ook de moeite!

Comment

Is dat geen sport?
                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Sport was er in 1.4, 1.6 en 1.7ctdi.
                        Op zwart staan de pfl achterlichten imo ook beter!

Honda meeting???
                        Jaja zeker Honda meeting, gaat een dikke meeting worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                          Shame on you!!!

Oorspronkelijk geplaatst door booster Bekijk Berichten
                          Jaja zeker Honda meeting, gaat een dikke meeting worden
                          Misschien kom ik wel is eens een kijkje nemen, die bbq zegt mij wel wat

Comment

• Een vraag voor de kenners
                            Ik ben dus opzoek naar een civic hatchback (3 deurs) van het modeljaar 1999...
                            Nu was mijn vraag...
                            Ik heb 2 motoren op het oog:
                            - 1.4i s met 90pk
                            - 1.5i ls met 115pk...

Die 1.5...is dat een VTEC?
                            Omdat dat bij sommige filmpjes op youtube er bij staat...
                            Is het verschil de moeite waard?

Comment

• Is hier al iemand eens gaan kijken naar de 2e hands Honda S2000 die te koop aangeboden staat bij Honda Mahy in Gent? Er staat een metallic blauwe, 100.000 km, bj. 09/2002. De wagen wordt met hardtop verkocht voor een kleine €18.000.

De wagen zou er al geruime tijd te koop staan maar zou al 2x bijna verkocht geweest zijn, maar telkens had de koper financieringsproblemen volgens de Honda-persoon die ik aan de telefoon had.

'k Ga maandag sowieso eens gaan kijken, en indien mogelijk testritje doen. Ook eens luisteren wat de verkoper te zeggen heeft over 'het grote olieprobleem' bij de vroegere modellen, waarbij de motor moest vervangen worden.

Comment

• S2000 =

Dag en nacht droom ik daarvan... Voor m'n 30ste moet ik er eentje hebben als weekendcar. (Ik heb dus nog even tijd)

Voor m'n 70ste wil ik een Porsche. En zo blijf ik dromen
                                nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                                  Een vraag voor de kenners
                                  Ik ben dus opzoek naar een civic hatchback (3 deurs) van het modeljaar 1999...
                                  Nu was mijn vraag...
                                  Ik heb 2 motoren op het oog:
                                  - 1.4i s met 90pk
                                  - 1.5i ls met 115pk...

Die 1.5...is dat een VTEC?
                                  Omdat dat bij sommige filmpjes op youtube er bij staat...
                                  Is het verschil de moeite waard?
                                  Die 1.5 is bij mijn weten een Vtec ja. Of het het waard is moet je jezelf afvragen. Prestaties van die 1.4 zullen zeker niet tegenslagen, als je dat bedoelt.

Ik denk dat die vtec vooral gemakkelijker motorisch te tunen valt. Als je enkel een autootje wilt dat goed vooruit gaat zonder er een pkmonster van te maken zou ik genoegen nemen met de 1.4.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                                    S2000 =

Dag en nacht droom ik daarvan... Voor m'n 30ste moet ik er eentje hebben als weekendcar. (Ik heb dus nog even tijd)

Voor m'n 70ste wil ik een Porsche. En zo blijf ik dromen
                                    Herkenbaar

Comment

• Die 1.5 is een v-tec e. Is voor meer koppel op lage toeren, maar op hoge toeren is er weinig extra rendement. Bij de meer performante VTECs is er nog een derde hoge kleplift-nok die ingeschakeld wordt op hogere toeren. Een VTEC-E heeft die dus niet. Goed voor koppel en verbruik vooral.

Comment

Die 1.5 is bij mijn weten een Vtec ja. Of het het waard is moet je jezelf afvragen. Prestaties van die 1.4 zullen zeker niet tegenslagen, als je dat bedoelt.

Ik denk dat die vtec vooral gemakkelijker motorisch te tunen valt. Als je enkel een autootje wilt dat goed vooruit gaat zonder er een pkmonster van te maken zou ik genoegen nemen met de 1.4.
                                        Het zal mijn eerste auto'tje worden
                                        Moet minstens 2 jaar volhouden...
                                        1.4i S zal wel genoeg snel gaan...al is zo'n Vtec uiteraard wel leuk(er)!
                                        Dat zullen we binnen een dik halfjaar zien of die qua prijs in mijn budget liggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                          Die 1.5 is een v-tec e. Is voor meer koppel op lage toeren, maar op hoge toeren is er weinig extra rendement. Bij de meer performante VTECs is er nog een derde hoge kleplift-nok die ingeschakeld wordt op hogere toeren. Een VTEC-E heeft die dus niet. Goed voor koppel en verbruik vooral.
                                          Thx!
                                          Misschien toch de betere keuze...

Comment

Working...
                                          X