Mooi, maar die van 2001-2002 hebben veel problemen met de motor.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
HONDA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenMooi, maar rechtsgestuurd ga ik toch niet doen. Qua herverkoop zul je ook met miserie zitten.
Opmerkelijk hoeveel beter geprijsd deze staan in Duitsland.
Wat vinden jullie van dit exemplaar?
Lijkt me volledig standaard te zijn, weinig km's. Moet lager, I know, maar qua aankoop lijkt me dit zeer interessant.
Wat denken jullie?
edit: ow problemen ?
Comment
-
Idd je moest al weg zijn, nie zo super veel km's, rood interieur
En van die problemen met de motor, bedoel je gewoon niet dat er in de eerste reeksen een slechte serie bougie's zat? Waar na verloop van tijd een stuk van afkraakte en in de cilinder terechtkwam en zo hun blok in de soep draaiden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenEn van die problemen met de motor, bedoel je gewoon niet dat er in de eerste reeksen een slechte serie bougie's zat? Waar na verloop van tijd een stuk van afkraakte en in de cilinder terechtkwam en zo hun blok in de soep draaiden.
En op zo'n kmstand zouden die toch al vervangen zijn ook
(en van bougies vervangen moet jij alles weten al )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenSlechte bougies noem ik toch geen problemen met de motor...
En op zo'n kmstand zouden die toch al vervangen zijn ook
(en van bougies vervangen moet jij alles weten al )
Overlaatst op school een Ford V6 motor die stationair slecht liep, bougie's uitgehaald, de buitenkant proper gemaakt (zat wat vuiligheid op), en draaide al een stuk beter, viel niet meer stil. Mabon das offtopic
Comment
-
-
Bij de S2000 worden de pistons langs onder gekoeld door een oliejet. Bij de eerste modellen kon het zijn dat de achterste cilinder in sommige omstandigheden (lees: track-use) te warm werd (door onvoldoende koeling door de oliejets), met desastreuse gevolgen.
Vanaf 2002 zijn de oliejets herzien (4 stralen ipv 2 stralen). (Volgens mij zat dit in dezelfde recall als de bougies)
Als de S2000 een volledige onderhoudshistorie heeft bij een officiële dealer, zou dit met de recall opgelost moeten geweest zijn.
Om dit "veel" problemen met de motor te noemen, dat is een beetje overdreven. Het gaat om enkele gevallen en enkel in extreme situaties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten9400 toeren voor de rode zone
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDikke S2000,kerel trok "m in eerste tegen de begrenzer in het centrum
Wat een SOUND
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenIk wil een S2000, NU!
Moest er iemand een interessante tegenkomen, let me knownls2000
Comment
Comment