Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HONDA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mooi, maar die van 2001-2002 hebben veel problemen met de motor.

Comment

• Dat is het eerste dat ik daar van hoor. Problemen in welke zin dan?

En vanwaar weet je dit?
      nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
        Mooi, maar rechtsgestuurd ga ik toch niet doen. Qua herverkoop zul je ook met miserie zitten.

Opmerkelijk hoeveel beter geprijsd deze staan in Duitsland.

Wat vinden jullie van dit exemplaar?

Lijkt me volledig standaard te zijn, weinig km's. Moet lager, I know, maar qua aankoop lijkt me dit zeer interessant.

Wat denken jullie?
        Je zou al weg moeten zijn naar frankfurt ! ziet er mooi examplaartje uit

edit: ow problemen ?

Comment

• Idd je moest al weg zijn, nie zo super veel km's, rood interieur
          En van die problemen met de motor, bedoel je gewoon niet dat er in de eerste reeksen een slechte serie bougie's zat? Waar na verloop van tijd een stuk van afkraakte en in de cilinder terechtkwam en zo hun blok in de soep draaiden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
            En van die problemen met de motor, bedoel je gewoon niet dat er in de eerste reeksen een slechte serie bougie's zat? Waar na verloop van tijd een stuk van afkraakte en in de cilinder terechtkwam en zo hun blok in de soep draaiden.
            Slechte bougies noem ik toch geen problemen met de motor...

En op zo'n kmstand zouden die toch al vervangen zijn ook

(en van bougies vervangen moet jij alles weten al )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
              Slechte bougies noem ik toch geen problemen met de motor...

En op zo'n kmstand zouden die toch al vervangen zijn ook

(en van bougies vervangen moet jij alles weten al )
              haha
              Overlaatst op school een Ford V6 motor die stationair slecht liep, bougie's uitgehaald, de buitenkant proper gemaakt (zat wat vuiligheid op), en draaide al een stuk beter, viel niet meer stil. Mabon das offtopic

Comment

• OMG, S'je met spoon uitlaat
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Bij de S2000 worden de pistons langs onder gekoeld door een oliejet. Bij de eerste modellen kon het zijn dat de achterste cilinder in sommige omstandigheden (lees: track-use) te warm werd (door onvoldoende koeling door de oliejets), met desastreuse gevolgen.

Vanaf 2002 zijn de oliejets herzien (4 stralen ipv 2 stralen). (Volgens mij zat dit in dezelfde recall als de bougies)

Als de S2000 een volledige onderhoudshistorie heeft bij een officiële dealer, zou dit met de recall opgelost moeten geweest zijn.

Om dit "veel" problemen met de motor te noemen, dat is een beetje overdreven. Het gaat om enkele gevallen en enkel in extreme situaties.
                  Last edited by ; 19/02/2010, 15:55.

Comment

• 2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                    2012-...
                    '07 BMW 118d

Comment

• nls2000

Comment

• Vtec powaaah!

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Heerlijk zo'n ITR

Comment

• Als ge dat maar weet

Comment

• Nog wat Honda-geweld:
                              Afgaande op het geluid zou ik zeggen dat deze Throthle bodies had steken, gigantisch zalig geluid.

En deze is ook zéér regelmatig terug te vinden op circuit

Comment

• En deze mag hier ook wel staan, Tiger kitcar met techniek van een Honda Fireblade

Comment

• Heel toevallig op foto's van deze Civic gestoten, sommigen zullen hem herkennen als 1 van de karren op de (zeer bekende) foto's van de Spoon Garage.

Let op de zijdelingse uitlaat en de ingebouwde vijzels om de wagen snel in de lucht te zetten

Comment

• 9400 toeren voor de rode zone

Geen idee hoeveel pk hij heeft, maar aangezien dat model Civic sowieso niks weegt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                      9400 toeren voor de rode zone
                                      Idle @ 3000 rpm ofzo?

Comment

• 't Is toch niet alsof Honda's koppel hebben onder 5000 toeren, laat staan onder 3000 toeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                          Dikke S2000,kerel trok "m in eerste tegen de begrenzer in het centrum

Wat een SOUND

Toevallig meer foto's van dit exemplaar?

Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                                          Ik wil een S2000, NU!

Moest er iemand een interessante tegenkomen, let me know
                                          Ter informatie, ondertussen heb ik er een goede tegengekomen.
                                          nls2000

Comment

Working...
                                          X