Mededeling
Collapse
No announcement yet.
HONDA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenIk zou het vorige model Civic Type R willen kopen... (2003-2006), maar is 80 000 km niet al veel? Hij is wel altijd goed onderhouden en bij Honda zelf...
Comment
-
Inderdaad, 80000 km is niets voor zo'n motor ALS ie tenminste goed onderhouden is en telkens goed warmgereden werd.
Ik zou wel uitkijken voor een facelift model, ik denk dat pfl ctr's geen airco hadden ... maar ben niet meer zeker.
Als je er eentje moest kopen met niet standaardradio -> ik heb er nog eentje liggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtenidd, eigenlijk wel. Ik ben zaterdag met het 2007-2010 model gaan rijden... wel tof en gaat vooruit, maar miste wat 'beleving'... hopelijk vind ik dat straks terug in het vorig model.nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenBen benieuwd, laat ons zeker even weten wat je er van vindt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenNet terug... zalige auto ! Schakelt zeer vlot én kort, Vtec-zone is veel heftiger dan bij de nieuwe... meer hardcore, je hebt meer beleving. Je moet dan wel wat inboeten aan luxe (airco, flashy schermpjes, etc.) maar tenslotte koop je een auto om mee te rijden.
Een goede vriend van me is iemand die er vrij intensief mee rijdt / heeft gereden, o.a. ook op de Ring etc.
als je zijn contactdata wil stuur dan een PM, denk dat ie je wel wat tips kan geven.
Was er alleszins zeer tevreden van - heb er zelf ook eens mee gereden, heerlijke kar imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenNet terug... zalige auto ! Schakelt zeer vlot én kort, Vtec-zone is veel heftiger dan bij de nieuwe... meer hardcore, je hebt meer beleving. Je moet dan wel wat inboeten aan luxe (airco, flashy schermpjes, etc.) maar tenslotte koop je een auto om mee te rijden.
Ik heb met mijn ep altijd heel graag gereden, en dat was een diesel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FastasticNet terug... zalige auto ! Schakelt zeer vlot én kort, Vtec-zone is veel heftiger dan bij de nieuwe... meer hardcore, je hebt meer beleving. Je moet dan wel wat inboeten aan luxe (airco, flashy schermpjes, etc.) maar tenslotte koop je een auto om mee te rijden.nls2000
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten80000km is niets als hij goed onderhouden is, Honda maakt prima motoren
Comment
-
Comment