Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HONDA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
    Hoe vet

Civic eg

Morgen ga ik naar eentje kijken, het mooiste model Civic ooit en ik moet en zal er eentje vinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
      Civic eg

Morgen ga ik naar eentje kijken, het mooiste model Civic ooit en ik moet en zal er eentje vinden
      In Kortrijk staat er een EG6 VTi te koop maar dat had je waarschijnlijk ook al gezien.
      Ik weet ook niet echt of hij in goede staat is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten
        In Kortrijk staat er een EG6 VTi te koop maar dat had je waarschijnlijk ook al gezien.
        Ik weet ook niet echt of hij in goede staat is.

Heb hem idd al zien staan, staat ook te koop op hondaclub belgium. Ik ben al blij met een 1.5i met 90 pk . Lijkt me ook niet echt een frisse vti te zijn.

Comment

Civic eg

Idd, echt wel het knapste model.

Comment

• Morgen naar een eg4 kijken met de geweldige 1.5 90 pk, die ketels zijn eigenlijk nog redelijk vlot blijkbaar.

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Heb hem idd al zien staan, staat ook te koop op hondaclub belgium. Ik ben al blij met een 1.5i met 90 pk . Lijkt me ook niet echt een frisse vti te zijn.
              Je had je Integra moeten houden!

Comment

• is een sedan, snel ding

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

2:20

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten
                  Je had je Integra moeten houden!

Die moest weg op die moment, nu is het vijgen na pasen

Comment

• Civic eg met h22 blok uit een Prelude vtec, tuning à la Hondastyle

+ YouTube Video

Comment

• Oude Honda's
                      Overlaatst stond er op kapaza een supervette groene delsol tekoop, zag er echt wel mint uit, eens kijken of ik hem nog terugvind.

Comment

• Mooi exemplaar, alleen zou ik andere velgen kiezen.

Comment

• Sinds vandaag eigenaar van een eg4 1.5 lsi , een rode met een licht roos tintje

Nu nog wachten op de keuring voor verkoop en het lange wachten op een nieuwe nummerplaat en we kunnen gaaaaaan met de 90 pk

Comment

Die moest weg op die moment, nu is het vijgen na pasen
                            Ik was daarnet bij Honda Diest... en daar stond een witte Integra. Net verkocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                              Ik was daarnet bij Honda Diest... en daar stond een witte Integra. Net verkocht

Had daar normaal gezien een zwarte gekocht indertijd, maar ze hadden hem al aan iemand anders verkocht en ze hadden me toen vergeten te bellen, want had eigenlijk een optie op de wagen genomen. Nu ja, uiteindelijk blij dat ik voor een witte ben gegaan, want is de enigste juiste kleur

Comment

• Zitten een paar zeer mooie foto's tussen, die nsx

Comment

• Zalige crz:

Comment

• Nice inderdaad! Hopelijk ook wat meer pit dan stock.
                                    nls2000

Comment

Sinds vandaag eigenaar van een eg4 1.5 lsi , een rode met een licht roos tintje

Nu nog wachten op de keuring voor verkoop en het lange wachten op een nieuwe nummerplaat en we kunnen gaaaaaan met de 90 pk
                                      de eerste toffe wagen die ik mij kan herrineren , is een honda civic eg4. het was ook een rode hier.
                                      dat pattineerde met plezier en kon toen auto's bijhouden met meer dan het dubbele van de pk's (voor de eerste 100 meter toch).
                                      pittig en speels autotje.

Comment

• DC2 4-deurs

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Working...
                                        X