Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HONDA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben dus nog altijd opzoek naar een Honda S2000... ik sta er echt zot van, maar een goede is moeilijk te vinden...

Nu ben ik al een tijdje opzoek en ben op eentje gebotst dat me prijs en technisch gezien énorm aanspreekt. Oorspronkelijk was bedoelt een zwarte met rood lederen interieur, maar deze is zilver... mét rood.

Heb enkele malen met de man gebeld, Duitsland en heb nu volgende foto's toegekregen:

Dit is de auto: http://nl.autoscout24.be/Details.asp...170591&asrc=fa

Dat zijn de enige 'mankementen' zei de man. Is van een Honda-dealer.
    Nu, zouden jullie deze laten staan omwille van de bumperschade?
    De velgen gaan zowieso veranderd worden...

Pos. kanten:

- volledige onderhouds en geschiedenis
    - lage km' stand en prijs is zéér goed
    - geen accidental, noch motorswap
    - Rood interieur !

neg. kanten:

- bumperlak
    - grijze lak (alhoewel 't niet lelijk is en herspuiten of wrappen kan altijd is )
    - 6u rijden, dus 't is geen dagtrip

Comment

• Als ie altijd correct Honda onderhouden is en je krijgt garantie zou ik die lakschade erbij nemen. Is niet duur om te herstellen hé.
      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Ik zou kijken voor een jongere met glazen achterruit en iets betere ophanging.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TUNE*IT Bekijk Berichten
          Ik zou kijken voor een jongere met glazen achterruit en iets betere ophanging.
          Dat wil ik juist niet... deze heeft al een de optionele Honda sportophanging steken en dat glazen raam... da's een klein prul he.

Comment

• Als 'ie volledig naar jouw zin is, dan zou ik hem niet laten staan voor die bumperschade.

Comment

• Staat al redelijk lang te koop als ik me niet vergis, denk dat ik die een tijd terug al eens in een ander topic gepost heb

Comment

• Comment

• Netjes...
                  nls2000

Comment

• Subliem !

Comment

• Comment

• Wat is het verschil tussen een 91-96 civic 1.6sr en een civic 1.6 ESI? Scheelt 1 pk in vermogen.

Comment

• Zalig

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Zalige sound

Comment

• + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• FAAAAAK da's vet!
                                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Comment

• Verdomme, ik wil zo hard een CRX

Roestvrij graag en standaard, kwestie van de zoektocht zeer moeilijk te maken.
                                    En dan zelf beginnen tjoenen daaraan natuurlijk
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                      Verdomme, ik wil zo hard een CRX

Roestvrij graag en standaard, kwestie van de zoektocht zeer moeilijk te maken.
                                      En dan zelf beginnen tjoenen daaraan natuurlijk
                                      Er stond een week geleden een CRX EE8 te koop voor 3000€, roestvrij en <200000km. Koopje van de eeuw!
                                      Maar toch liever een Integra

Comment

• damn, jullie avatars zijn ingewikkeld... juist dezelfde persoon precies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                          vet !... de Mugen one hardtop... kost een half jaarloon

Comment

Working...
                                          X