Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HONDA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Het S2000 prototype, SSM, stamt als ik me niet vergis al uit eind '95

Spijtig van de slechte foto's

Dit front hééft wel iets...:
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• geschift snelle integra-type R van 2 weken geleden zaterdag op Spa...Die kon gewoon niet standaard zijn...ging gewoon achter 911's aan, en speelde met boxsters, z4 3.0, ...

En gelukkig was aan het geluid niets gedaan... HEEEEMELS geluid
          Wie op zo'n integra een of ander brul of gespetter ding durft zetten is oerdom, hoe vet klinkt da nie voor ne 4-cyl. Vetter zelfs nog dan een S2000 imo.
          Last edited by ; 27/10/2007, 16:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
            geschift snelle integra-type R van 2 weken geleden zaterdag op Spa...Die kon gewoon niet standaard zijn...ging gewoon achter 911's aan, en speelde met boxsters, z4 3.0, ...

En gelukkig was aan het geluid niets gedaan... HEEEEMELS geluid
            Wie op zo'n integra een of ander brul of gespetter ding durft zetten is oerdom, hoe vet klinkt da nie voor ne 4-cyl. Vetter zelfs nog dan een S2000 imo.
            Ik heb daar normaal gezien al on-board filmpjes van gezien en die Integra gaat idd hard .

Comment

• Oeh, heb je daar een link van?
              En zit de eigenaar ergens op een forum dat je weet?

Comment

• Bij Honda was een witte kleur toen al mode:

Civic Type R vs. Integra type R
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Zo jammer dat dat model Civic Type-R nooit hier geleverd is geweest. Is naar het schijnt een duivels spel.

Comment

• 8500 toeren en schakelen !

Je moet eens kijken naar zijn voetenwerk op 46 sec... tussengas ofzo?

Comment

Oeh, heb je daar een link van?
                      En zit de eigenaar ergens op een forum dat je weet?
                      Kheb d ie link op een ander forum waar ik zit gevonden, eens zien of ik hem nog kan terugvinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
                        8500 toeren en schakelen !

Yep, een good old heel-toe'ke
                        Het enige wat hij nog niet doet, is GEEN gas lossen bij het schakelen Op één filmpje van BM rijdt die beste oude man van BM met een S2000 en op het beeld van die pedalen zie je gewoon dat hij zo rap schakelt dat het gewoon niet de moeite is om de gas te lossen

@Yannick, thanks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof

Tiphielen. Een stoot tussengas geven bij het terugschakelen om de inertie van de motor te overwinnen die optreedt wanneer die van lage naar hoge toeren gaat bij het normale terugschakelen...

(Je hebt die 'schok' niet, de balans van de auto blijft behouden )
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Zo jammer dat dat model Civic Type-R nooit hier geleverd is geweest. Is naar het schijnt een duivels spel.
                            indeed, 't strafste dat ze hier geleverd hebben in dat model was de 1.6VTi met 160pk en dat levert al fameus wa vuurwerk. de R versie leverde nog eens 20 paarden extra....zotjes!

Comment

• Kheb de link niet meer gevonden, sorry. Ik denk dat hij op het forum van http://forum.depaddock.net/ staat als je zelf wilt zoeken.

Comment

• Waarschijnlijk compressor aangehangen. Zo rijden er immers een paar in belgie rond. En die motortjes laten dat goed toe.

Comment

• klonkt niet echt alsof hij een compressor had.

No problem Yannick, maar die site dat ge geeft... normaal dat ik op een paardensite kom?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                    klonkt niet echt alsof hij een compressor had.

No problem Yannick, maar die site dat ge geeft... normaal dat ik op een paardensite kom?
                                    Whoops . http://forum.depaddock.net/index.php

Comment

• ah merci! zie da nu pas

Comment

• Aangezien er geen Honda Tuning topic is
                                        Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Knap!

Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
                                          Aangezien er geen Honda Tuning topic is
                                          Sticht er eentje en ik post direkt foto's.

Comment

Working...
                                          X