Mededeling
Collapse
No announcement yet.
HONDA Lovers
Collapse
X
-
-
Het S2000 prototype, SSM, stamt als ik me niet vergis al uit eind '95
Spijtig van de slechte foto's
Dit front hééft wel iets...:
Comment
-
-
geschift snelle integra-type R van 2 weken geleden zaterdag op Spa...Die kon gewoon niet standaard zijn...ging gewoon achter 911's aan, en speelde met boxsters, z4 3.0, ...
En gelukkig was aan het geluid niets gedaan... HEEEEMELS geluid
Wie op zo'n integra een of ander brul of gespetter ding durft zetten is oerdom, hoe vet klinkt da nie voor ne 4-cyl. Vetter zelfs nog dan een S2000 imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantusgeschift snelle integra-type R van 2 weken geleden zaterdag op Spa...Die kon gewoon niet standaard zijn...ging gewoon achter 911's aan, en speelde met boxsters, z4 3.0, ...
En gelukkig was aan het geluid niets gedaan... HEEEEMELS geluid
Wie op zo'n integra een of ander brul of gespetter ding durft zetten is oerdom, hoe vet klinkt da nie voor ne 4-cyl. Vetter zelfs nog dan een S2000 imo.
Comment
-
Bij Honda was een witte kleur toen al mode:
Civic Type R vs. Integra type R
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dastof8500 toeren en schakelen !
Je moet eens kijken naar zijn voetenwerk op 46 sec... tussengas ofzo?
Het enige wat hij nog niet doet, is GEEN gas lossen bij het schakelen Op één filmpje van BM rijdt die beste oude man van BM met een S2000 en op het beeld van die pedalen zie je gewoon dat hij zo rap schakelt dat het gewoon niet de moeite is om de gas te lossen
@Yannick, thanks!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
Je moet eens kijken naar zijn voetenwerk op 46 sec... tussengas ofzo?
Tiphielen. Een stoot tussengas geven bij het terugschakelen om de inertie van de motor te overwinnen die optreedt wanneer die van lage naar hoge toeren gaat bij het normale terugschakelen...
(Je hebt die 'schok' niet, de balans van de auto blijft behouden )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AvantusZo jammer dat dat model Civic Type-R nooit hier geleverd is geweest. Is naar het schijnt een duivels spel.
Comment
-
Kheb de link niet meer gevonden, sorry. Ik denk dat hij op het forum van http://forum.depaddock.net/ staat als je zelf wilt zoeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenklonkt niet echt alsof hij een compressor had.
No problem Yannick, maar die site dat ge geeft... normaal dat ik op een paardensite kom?
Comment
-
Knap!
Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk BerichtenAangezien er geen Honda Tuning topic is
Comment
Comment