Oorspronkelijk geplaatst door Sega
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
HONDA Lovers
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Comment
-
Dit is waar ik van hou, een originele (op de wielen na dan toch) CRX 1.6 16V van '90 met amper 81000km. In goede staat buiten een klein deukje achteraan links.
Zo moeten ze zijn, niet aan geprutst, geen tuning... gewoon zoals Honda ze gemaakt en bedoeld heeft
CRX 1.6 16V '90 2800€
Comment
-
Honda presenteert de S2000 CR conceptcar. Deze supersportieve versie van de S2000 is een die-hard sportauto die er op gericht is om spectaculaire prestaties neer te zetten. Zowel onderhuids als qua uitstraling werd de S2000 CR behoorlijk aangepakt.
De Honda S2000 staat bekend als een pure sportauto. De achterwielaangedreven roadster is in de CR-uitvoering echter nog veel puurder. De auto is lichter, stijver en bovendien veel agressiever om te zien. Aan de voorzijde is een nieuwe voorspoiler gemonteerd en op de achterklep pronkt een forse vleugel. De lichtmetalen wielen meten 17 inch van formaat. Wie dan nog niet doorheeft dat dit een bijzondere S2000 betreft ziet het wel aan het CR-logo op de voorschermen en de achterzijde.
Aluminium hardtop
Het interieur beschikt over sportieve stoelen die zijn afgewerkt met ene geel gekleurd stiksel. De diverse carbon en aluminium accenten verhogen de sportieve sfeer. In tegenstelling tot de gewone S2000 is de S2000 CR voorzien van een hardtop in plaats van een stoffen dak. De hardtop is gemaakt van aluminium en zorgt voor een forse gewichtsbesparing van bijna 50 kg. Zaken als een radio/CD-speler en airco zijn optioneel. Dit om zoveel mogelijk gewicht te besparen.
237 pk VTEC-motor
Bij deze sportieve uitstraling hoor een passende wegligging. De veren en dempers werden aan sportievere eisen aangepast en bovendien is de gewichtsverdeling met 50/50 nu ideaal. De 2.2 liter viercilinder VTEC-motor werd gekieteld tot een vermogen van 237 pk bij 7.800 tpm. Gekoppeld aan een handgeschakelde zesbak met extra korte verzetten moet dit de sportieve rijervaring compleet maken.
Najaar 2007 in de VS
De Honda S2000 CR komt in het najaar van 2007 in de VS op de markt. Of het model ook naar Europa zal komen is onbekend.
Comment
-
Hierse moest ik de nieuwe civicR kunnen aanpassen zou't toch dit worden!
Is't soms de mode om MEEEEEGAAAAgrote spiegels te plaatsen ??? Dit verpest echt gans de auto >> juist hetzelfde bij de nieuwe Mercedes C klasse :s
't Is wel maar snelsnel gedaan, maar kvind het al veel beter
Origineel
Comment
-
Honda heeft iets nieuws in petto (Auto express heeft er zelfs al mee gereden)... een Civic Type R-R... 260pk uit een 2.0l atmosferische VTEC
Civic Type R-R test
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenHonda heeft iets nieuws in petto (Auto express heeft er zelfs al mee gereden)... een Civic Type R-R... 260pk uit een 2.0l atmosferische VTEC
Civic Type R-R test
260pk @ 9000rpm?
geen sprint cijfers?
Comment
-
O ja! Die zou ik liever hebben dan eender welke dikke Duitser!
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenIn mijn buurt staat er ergens een nieuwe Legend
Prachtwagen!
Comment
Comment